[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan het ook in Public hoor... Alleen moet je dan wel host zijn, met de DLC, en moet er ruimte vrij zijn. Dan kun je mensen inviten (ook mensen die de DLC niet hebben)
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, oh. Ik zeg ook alleen maar wat ik hier hoor 8). Ik wil namelijk zelf ook graag weten hoe het precies zit, ik ga vanavond de DLC downloaden.
     
  3. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier op de epic forums is een info tread:

    http://forums.epicgames.com/threads/835486-UNOFFICIAL-The-DLC-1-quot-Horde-Command-Pack-quot-Info-Thread-Many-Questions-Answered!

    En dan de belangrijkste info is dit:
    Only the host of a Horde/Beast/Private Versus lobby needs to have the DLC 1 pack purchased for everyone else in the game to play on the DLC 1 maps. However, only the people that have purchased the pack will be able to earn the new achievements and build the new fortification features (if playing Horde).
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Afhankelijk van wat jij wilt in Gears 3, is het misschien ook slim om de Season Pass te overwegen. Als je namelijk ook interesse hebt in de volgende DLC pack, RAAM's Shadow, en je koopt die en Horde Command Pack los, dan ben je al 2000 punten kwijt. In geval van Season Pass betaal je dan 400 punten extra, krijg je de Liquid Metal Weapon Skin en de twee andere (nog onbekende) DLC packs gratis.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb geen interesse in de DLC van RAAM, volgens mij is een seasonpass 2400 MS points toch? Dat is hetzelfde als 3x los DLC downloaden.
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nope, want de DLC van RAAM kost 1200 MSP :9
     
  7. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Iemand die nu zin in gears heeft, alpha?
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, maar die wil ik dus niet. Dus heb ik interesse in deze DLC + die 2 onbekende (hopelijk). Ik verwacht dat deze ook 800 MS points zullen zijn. Dus dat is dan ook 2400 MS points toch?
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je verwacht die andere 2 DLC ook te kopen is het misschien beter als je wel die season pass koopt, is immers zelfde prijs en dan krijg je ook die RAAM DLC en eventuele andere extra's.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Misschien is dat wel handig.
     
  11. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Hebben jullie het niet door dat je de maps kan spellen zonder DLC want ze zitten al in de game.. File is maar 1.42 MB en een maand geleden stonden er al films op Youtube waarin gasten tegen bots op Blood Drive speelde op een gemodde Xbox..

    Kijk zelf maar..

    http://www.youtube.com/watch?v=_m2SONIenFs&feature=related

    Geüpload door NA5TYBL1NDF1R3 op 21 sep 2011

    http://www.youtube.com/watch?v=fgPr_UPTp24

    Geüpload door TheMultilol999 op 19 sep 2011
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    iedereen heeft dat door. zeuren om disc locked content is zooo 2010
     
  13. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeur niet ... Maar jij ... Sommige vonden het raar dat je DLC maps kan spellen zonder DLC te hebben daarom zeg ik heb je het niet door dat ze al in de game zitten ..
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Say whut? 8)

    Komend weekend Digger-weekend. Tof! :)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik zeg niet dat jij zeurt.. ik heb het gewoon over in het algemeen zeuren daarom.. goed toch dat epic die maps nu gratis brengt.. alleen hadden ze het eerder mogen zeggen
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    En we slikken het allemaal als zoete koek terwijl het zo verschrikkelijk kansloos is. Net als die pre-order DLC acties die je bij vrijwel iedere game hebt of het verplicht invoeren van codes om online te kunnen spelen opdat men alleen nog maar 1stehands games koopt; de tumoren van de gameindustrie anno 2011.

    Er kan imo niet genoeg over geklaagd worden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb me er allang bij neer gelegd en ik geniet gewoon van de games. kan wel blijven klagen. er zijn grenzen, maar ik vind het teveel gezeur nu. alsof de gamedevs niet beroofd worden. ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, maar dat gezeur word ik ook niet goed van, zo erg is het niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    DLC is available zag ik, ik heb de Season Pass dus hoe moet ik hem dan krijgen? Als ik er op klik in de marketplace staat er dat ik 800ms points moet betalen maar dat doen we dus niet he... ;)
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Gears 3 opstart krijg je als het goed is een bericht die zegt dat er nieuwe Season Pass content bechikbaar is. Van daaruit kun je gewoon (gratis) downloaden. :)
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt op zich nog mee, het wapen is al het superieure wapen in veel situaties heb ik het idee maar door het constante gezeik over mensen die er niet goed mee om konden gaan was ik bang dat ze het wapen veel te sterk zouden maken. Dit klinkt allemaal nog best redelijk imo. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina