1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep, ze hebben het zoeken naar servers wat gedetailleerder gemaakt, daar wachtte ik al op :)
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jep, battlelog plugin moet je updaten en je kan weer aan de slag. :)
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik ga eigenlijk meestal de mist in door run&gun. Plus het 64p gegeven. 64p betekent dat er 32 vijanden rondlopen. Altijd wel eentje die jou ziet/tagged.

    Maar daar heeft iedereen last van, dus wat doe ik teveel verkeerd? Nou, onvoorzichtig respawnen bv. Dat je middenin de map respawned en ff om je heen moet kijken en dan ben je al weer dood. Als je midden in de map respawned zit de vijand meestal overal om je heen, ik heb dan nog geen goed gevoel hoe de frontlijn in elkaar zit.

    Want ik merk dat als ik wel een lekkere streak heb, dat ik dan meestal rustig bezig ben maar ook vrij precies weet waar en hoe de vijand zit.

    Kortom, als ik gewoon random spawn en gelijk ga run&gunnen zonder enig besef van waar de vijand eigenlijk uithangt, tja, dan leef ik meestal niet meer dan 30 seconden:)

    In mijn geval, als ASSAULT, kan ik mijn k/d en SPM alleen maar opkrikken door veel bewuster te gamen (is trouwens ook veel leuker;)

    Ploeter nu nog met een k/d van 0,53
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hangt ook erg van je squad af toch. Als je even vraagt of het veilig is om bij ze te spawnen scheelt al de helft
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    9/10 keer spawn ik op een flag of de deployment en pak iki gewoon een autotje. Als ik een squad heb met vrienden op TS spawn ik eigenlijk alleen bij hun
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als het niet veilig is, spawn ik meestal bij hun, lekker gelijk in de actie :D
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Wat ik maar wil zeggen, het ligt voor een deel aan mijn eigen onvoorzichtigheid. Als ik als Assault naar een vijand vlag wil, moet ik me dwingen eerst ff de omgeving te check of er niet toevallig 2 gasten in de bosjes liggen met vizier op die vlag. Als ik als een dolle naar die vlag ren ben ik wel dood. Als ik echter de tijd neem (minuutje) om de 'bewegingen' rondom die vlag te obeserveren heb ik een beter beeld en loop ik minder risico.

    Als dit ook nog ondersteund wordt door team/sqaud members gaat het nog makkelijker. Maar als lone-wolf ben je met onvoorzichtig/risicovol handelen meestal snel gezien. En terecht trouwens:)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik probeer open omgevingen zoveel mogelijk te ontwijken, als er ergens vlaggen zijn, kun je mij het meestal vinden bij een muurtje of in een gebouw waar je veel overzicht hebt, zo blijf je langer in leven en vergroot je kansen om de vlag over te nemen.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik zou eigenlijk wel in een (vrij) lege server willen oefenen met Jets. Er zijn wel lege servers maar dan heb je 'waiting for 7 other players'

    Iemand een tip? server?

    (in BC2 die ik onlangs kocht om te oefeen met m+kb waren er lege servers zat waar ik mijn gang kon gaan namelijk)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Probeer eens unranked servers, misschien lukt het daar wel?
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zal trouwens wel hier mee te maken hebben.

    Gameserver deploy from 10:30 am CET to 14:00 am CET

    There will be a rolling restart of the gameservers. If you are currently on a gameserver that is currently deploying the latest gameserver, you will be disconnected. This maintenance applies for Xbox 360, PS3 and PC.

    * Crashfixes
    * RCON bugfixes; banList.add can now ban on player name
    * Fixes for team & squad handling, both during and between rounds
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik blijf nu de hele tijd hangen bij 'joining'. :mad:
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    De server update is ook nog niet afgerond he :+
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja heerlijk! Eindelijk ook kunnen filteren dat een server bepaalde dingen niet heeft of doet. Kan nu eindelijk filteren op servers waar alleen Caspian Border gespeeld word!
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    mijn collega speeld ook BF3, en ik lees het het hier tijdens werk en dan krijg ik echt fcking veel zin om te game, dan ga ik straks thuis game en word ik weer hele tijd in me rug geneukt:p ik ben meer een *rush* persoon net als in BO rushde ik gwn hard en had ik een k/d van bijna 3.0 maar nu helpt dat rushe niet echt:p word hele tijd genakt
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik ook wel willen. Vliegen gaat me echt slecht af :9
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Lol ja, damn de enige kill die ik gemaakt heb was dat ik uit armoede die andere jet (die op me af kwam) gewoon ramde. Lol, suicide kill.

    De meeste keren crashde ik gewoon omdat de controls nog niet goed stonden etc. Ja hoor, inverted etc, dus dat ik aan het eind van de startbaan keihard op de grond bleef en crashed omdat ie niet de lucht in wilde, en meer van dat soort zaken.

    En met wat pech beginnen je maten ook nog te vloeken van 'als je niet kan vliegen, laat dat ding dan staan' ... jaha, maar hoe kan ik het dan ooit leren??? LOL

    Lol, touwens die server browser ... en dat je dan in ANTARCTICA woont:D Volgens mij wonen er 61 mensen en die zitten allemaal in 1 server:)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

    vliegen vind ik juist echt easy, alleen sommige dudes staan gewoon overal en nergens om je te blijven locke dus kun je niet echt veel doen helaas. ik heb dat inverted veranderd en terug gezet naar gewoon... dus als ik omhoog doe met mijn muis, dat ding ook omhoog gaat. Die x en y assen inverted vind ik geen spelen aan. in BF2 had ik dit ook aangepast.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina