[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben echt niet de enige die nu denkt: FUUU! :+

2. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    +1:mad:
    Wel de brewfest kodo gehad, maar HH is toch vetter:{

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die Kodo mag inderdaad wel een keertje groter. Afgedankte Horde mount ja. :mad:

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhm wtf...

Ik wist niet eens meer dat ik een account heb:+
    Heb het in 2007 30 dagen gespeeld maar daarna nooit meer.
    Spam neem ik aan?

5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, die mail heb ik ook al 30x gehad:thumbs:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vandaag heb ik 3x dezelfde gehad; deze dus. Lekker wakker worden en meteen wegtiefen zeg. |:-

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ik krijg die mail idd ook elke dag. laatst had er 1 mail als mailadress @bl1zzard.com blizzard met een 1 ftw:p

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lange leve de Authenticator!!! :thumbs:

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, nu ben ik toch echt heel erg verveeld. Er is ook echt niks dat ik kan doen buiten wat achievements om. :emo: Ik log nu alleen in voor de JC daily (tokens voor 4.3 ) en af en toe eens een BG. :emo:

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat denk je dat ik heb. Ik moet nog iets van 600 achievements op mijn main en verveel me ook. :x

Ik denk dat het voor mij komt omdat Cata gewoon als een halfbakken expansion voelt. Dat je daarna allerlei patches met content toevoegt ok, maar de expansion zelf moet imo ook een echte expansion zijn.

Btw: Ik hoop trouwens dat de Pandaria architectuur niet teveel oosters is, want dat doet me imo teveel denken aan de Night Elves, of Nelves.

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Halfbakken..?
    Je maakt meer dan de helf van de content niet mee omdat je niet actief PvE'd en niet actief PvP'd. De game zal nooit goed gebakken aanvoelen als je maar 10% van het spel (de achievements) aan het doen bent.

Gisteren ook maar weer gametime gehaald; puur om even te raiden. Volgende week zijn de tentamens weer voorbij en ga ik eens aan Rift beginnen. Kijken of het sinds de beta anders is geworden :)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar zit wel wat in, maar vergeet niet dat het ook een RPG is en daar draait het dus niet alleen om raids en pvp, maar ook grotendeels om het rollenspel wat een RPG nu eenmaal is.

Dat gedeelte voelde voor mij vooral halfbakken aan. Ze hebben wel een heleboel veranderd hier en daar, maar bijvoorbeeld de halve uitspraak dat duizenden quests zouden zijn herschreven klopt natuurlijk niet.

Dit soort kleine dingetjes Pim, voor de rest heb je volkomen gelijk. Ik hoop nog steeds dat ze ooit eens Outland onder handen nemen.

Na het zien van het einde van de Orc campaign in WC III vind ik het allemaal maar vaag dat bijvoorbeeld Hellscream nog leeft en nu Horde leader is en dat Mannoroth, die papzak leguaan bij de poort in Hellfire, ook nog steeds schijnt te leven.
    Zal wel onsterfelijkheid zijn ofzo, maar dit maakt de Warcraft wereld nog wel eens vaag voor mij. Tuurlijk, het is fantasy, maar ook daar zijn grenzen.

13. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    New questlines plx.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja toch of niet? :confused:

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt toch wel dat het hele PvE gebeuren de grote main storyline is en daar de meeste tijd ingestoken word? Als je immersed wilt worden, blijft de eerste keer een raid ingaan toch een van de betere ervaringen.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    raids en pvp vind ik juist het leukste, die achivements en quests kunnen me gestolen worden.

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik het voor de helft mee eens. raids en pvp is het leukste deel, maar ik vind wel dat er ook goede questlines moeten zijn. En achievements zijn ook altijd leuk om te halen:thumbs:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies mijn punt! :thumbs:

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Maar daar wordt juist extra aandacht aan besteed in Cataclysm. Meer dan in WotLK, zou ik zelf zeggen. Dus wat is dan het probleem? Je raid niet dus je ziet de content niet.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar het gevoel van een echt nieuwe uitbreiding.

Ik neem als punt het wereldwijde vernietigen van Azeroth door DW.
    Allemaal leuk, lief en aardig, maar 60% van de gebieden is in feiten niet eens zo erg naar de klote.

Dit soort dingetjes.

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar CATA was ook maar iets van 1.5 Gig of zoiets, in het begin althans.
    Ik meende, excuses als ik het verkeerd heb, G Force een keer hebben horen zeggen dat het wat aanvoelde als een veredelde patch met veel content.
    Ik ben het daar wel mee eens, maar nogmaals sorry als ik de verkeerde hier in heb.

Je betaalt er wel een heleboel voor en ik wil gewoon bij iedere nieuwe uitbreiding of game veel content en gameplay, dus niet alleen raids etc. Dit mag je toch verwachten als ze honderden miljoenen per jaar aan omzet en winst maken? :confused:

Deel Deze Pagina