Yay, gehaald. Spoiler Nog 2 tricky achievements waar ik tegen de verwachting in meer moeite mee heb dan bovenstaande, en ik heb ze allemaal.
Nice! Hopelijk kan ik em ook makkelijker halen als ik mijn Grunt heb gemaxed. Call me Fireman heb ik ook moeite mee; hopelijk gaat die ook makkelijker nu ik Grunt heb gereset.
Is hier wss al langs gekomen, maar: Kan je de gehele game uitspelen met het basispakket? Want kheb ergens op een site gelezen dat het niet mogelijk was, en bij anderen staat dan van wel?
Uiteraard kan dat. Je kan zelfs ook de volledige 1000(G) halen met het basispakket. Die extra poppetjes zijn voor niks anders dan je eigen plezier.
Platformer is misschien niet het goede woord... Je poppetjes kunnen niet eens springen. Het is meer... een adventure.
Hiephoi, ik heb em. Was een stuk moeilijker dan die One for All! achievement. Nu nog dat ik niet geraakt mag worden door lasertraps en dat ik in een of andere mijn alles moet weghakken... Jammer trouwens dat die extra levels geen extra achievements hebben. Was wel een leuk extraatje geweest.
Ennn... done \o/ Dat ontwijken van die laser traps was nog behoorlijk irritant. Niet omdat het zó moeilijk was, maar omdat ik iedere keer door een verloren straal werd geraakt nadat ik eigenlijk al klaar was en dus geen controle meer had over mijn Skylander. En nu wachten op nieuwe Adventure Packs.
Hey, die theme heb ik ook! Ik heb Skylanders sinds begin deze week ook op 1000/1000. De eindbaas was met een upgraded Stealth Elf best makkelijk. Niet geraakt worden door die laserstralen heeft me meer moeite gekost.
@Dulle: Weet je of je de hele game in offline co-op kunt spelen? Staat wel achter op de doos, maar dat stond er bij Dead Island bv ook op.
Zelf heb ik dat gedaan, dus ik neem aan dat het kan. En itt Dead Island is deze game juist gemaakt voor offline co-op. Naar elkaars huis toe gaan en je figuurtje meenemen... Met je kids spelen... Nu doe ik niks van bovenstaande, maar dat is natuurlijk wel wat ze voor ogen hadden.
Wat kan ik met die codes waar www.skylandersgame.com/start bij staat? Op die site kan ik eigenlijk niks vinden.
Daarmee kun je met die Skylander op de site ook minigames spelen; je portal aansluiten en daarop je Skylanders zetten werkt ook. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ie nog steeds in de Beta is! (eergister trouwens het laatste ontbrekende element gekocht; ondood. Zat te wachten op de nieuwe lading Skylanders aangezien de kleine het filmpje van Hex leuk vond, en die hadden ze nu. Is wel een kerst kadootje, dus ze zal nog even moeten wachten!)
Ach, ze noemen het beta zodat ze een excuus hebben als er iets mis gaat Hoe lang is Home op de Playstation niet al in beta? Hoe lang was Gmail niet in beta? Betekend helemaal niks.