[gb]NCIS: Based on the tv series[/gb] Ontwikkelaar: Ubisoft Uitgever: Ubisoft Genre: Avontuur/RPG Platform(s): XBOX360/PS3/PC/3DS/Wii Spelers: Singleplayer Releasedatum: 27 oktober 2011 [gb]Informatie/gb] NCIS draait om de gelijknamige televisieserie over Jethro Gibbs en zijn team. Als speler kun je in vier afleveringen meespelen die speciaal voor de game zijn gemaakt. Leid het NCIS-team door alle aanwijzingen heen en zoek de connecties tussen de vier zaken. In de game stap je in de schoenen van verschillende bekende NCIS-teamleden, zoals agenten Ziva David en Tony DiNozzo, doe forensisch onderzoek als Abby, doe autopsies als Ducky, ondervraag verdachten als Gibbs en vind verdachten met technische hulpmiddelen als McGee. [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gb]Verder/gb] Aan de screens en de video te zien geen hoogstaande game, maar voor de echte fans wellicht de moeite waard voor 25-30 euro. De characters uit de serie zijn nagemaakt en Abby, Leon, Ducky en Zhiva lijken heel goed. Gibbs is wat anders en McGee en Dinozzo lijken helemaal niet. Qua gameplay lijkt het denk ik op de CSI-games.
Ik zie net beelden sorry in deze tijd is dit gewoon geen game die je mag verkopen .... makers schaam je. Het is zo een goeie serie en dan zo een slechte game. Voor liefhebber van de serie vind ik dit juist een aanfluiting!
Mja, de serie is aardig, maar op een game er van zit ik niet te wachten... Hij komt wel echt uit het niets...
Ja, ik zag hem ineens in de schappen liggen, ik heb hem toch maar meegenomen. Ben benieuwd, maar heb niet al te hoge verwachtingen. Verwacht een beetje hetzelfde niveau als de Prison Break game, maar dan wat veelzijdiger qua gameplay en herkenbaarder.
Zou er niet te veel van verwachten. Heb ook eens CSI gespeeld, wat een kutgame was dat! En Prison Break ook btw .
Ik vond CSI nog wel vermakelijk. Natuurlijk valt het in het niet bij titels als Forza 4, Battlefield 3 etc, maar ik denk dat het best vermakelijk kan zijn, ff heel wat anders en de herkenning van de serie. Ik laat wel weten wat ik er van vind.
en HOE bevalt de game dan? Ik hoor niemand erover maar ben stiekem wel benieuwd, ben een fan van de serie dus wie weet is het wat!?
Ik stop hem er net in, maar heb maar 20 minuutjes de tijd nu, als ik hem wat langer gespeeld heb zal ik wel laten weten wat ik er van vind