[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Een quest in de buurt van Anvil had zoiets, heel minimaal, maar dat werd ruw onderbroken. Je blijft met je poten van mijn gear af dacht ik toen. :mad:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Als je zo denkt kun je net zo goed gewoon stoppen met gamen :emo:

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Las het pas in je quote, maar idd: WTF. 8)

4. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk, en tijd investeer ik graag in leuke dingen. Was bij Oblivion ook zo, en alle tijd die erin zit was het waard.
    Soooo..... ik zou niet twijfelen als ik jou was en die shit gewoon halen

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Precies en twijfelen mag je zeker niet als er ook een behoorlijk aantal mensen zijn, niet alleen hier, die ook nog de guide en andere dingen erbij gaan halen.

Het is voor RPG liefhebbers net zo'n happening als een nieuwe Battlefield :+, of bijvoorbeeld een nieuwe Star Trek of Star Wars film.

We hebben het de recente jaren toch ook met Pirates films mogen ervaren? Het gevoel van en het uiteindelijk zien van Pirates film.

Misschien geen vergelijking, maar ik bedoel het als een stukje gevoel wat je bij bepaalde verwachtingen hebt.

Het kan kut aflopen, maar naast Brink heeft Bethesda nog geen kut game afgeleverd. :thumbs:

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Daar zit ik ook zwaar aan te denken ja. :+

7. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist is er iets in me gestorven

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Of je bouw gewoon wat discipline op :thumbs: Al is dat onmogelijk in de 'acute fase' van de release :emo:

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ik ga toch geen discipline opbouwen om te gamen, wtf :emo: Het is maar een spelletje. :+ Anyway, back ontopic, gaat nergens meer over dit.

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt zelf de opmerking met daarachter ''anyone?'' dus je begint er zelf over en je hoopt op een reactie, vind het ook een beetje overbodige opmerking op een game forum maar goed :thumbs:

Hoop zelf dat SaturnTilburg het maandagavond verkoopt ( zoals ik hier las ) want dan is de kans iets groter dat hij dinsdag al verkrijgbaar is in andere winkels :)

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de beelden bekeken Kabuto? Ik ga ze niet bekijken. Ik merk de laatste jaren dat het in games (en vooral films) toch irritant is om scènes te spelen/zien die je al hebt gezien in filmpjes...

Ik wil het allemaal zelf ontdekken, zeker met Skyrim! Ik zal ook geen websites gebruiken die na een paar maanden helemaal compleet zijn met informatie en walktroughs voor dungeons met waardevolle spullen etc. Het wordt dan te makkelijk. Kan leuk zijn als je 13 jaar bent, maar nu ben ik oud genoeg om het zelf te ontdekken. :+

12. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

dit heb ik dus ook... ik ga geen beeld meer bekijken totdat ik het spel in mijn ps3 heb zitten:cool:

waar kijken jullie het meeste naar uit in skyrim ??
    waar zijn jullie benieuwd naar ??

hebben jullie nog twijfels over bepaalde dingen?
    hebben jullie al + en - punten ? (ik weet het , het spel is er nog niet maar mss hebben jullie deze punten ontdekt in trailers of gameplay filmpjes.

13. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    - Ik kijk er naar uit om de game in me 360 te doen, en me in die wereld te storten, zonder van tevoren al plannen te maken wat ik ga doen. Gewoon me character maken, om vervolgens gewoon op me gevoel een richting in te lopen, de eerste dungeon of dorp/stad inlopen en kijken wat ik daar kan vinden/queste :)

Waarschijnlijk nadat ik me eerste quest heb aangenomen, zal ik ergens heen moeten, om vervolgens tussendoor allemaal andere dingen tegen te komen, zodat ik ( 3 uur later ) misschien dan eindelijk aankom op me (eerste) oorspronkelijke locatie voor de quest :D

- Waar ik benieuwd naar ben is hoelang me eerste game sessie gaat duren alvorens ik hem eindelijk een x'tje uitzet

- Twijfels heb ik niet ( niet omdat de game perfect gaat zijn ) maar omdat ik geen idee heb waar je aan zou kunnen twijfelen, misschien de graphics? ( in verband met sommige berichten op fora's )

- plus en minpunten is inderdaag niet echt mogelijk nog..

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Sluit me hierbij aan.

Ga hoe dan ook een human maken. Twijfel nog wat voor richting. Denk zwaard en schild.

15. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

ook ik ben erg benieuwd hoe lang mijn eerste game sessie gaat duren.. hang er een beetje vanaf. doordeweeks ga ik meestal rond een uurtje of 1 a half 2 slapen (ivm werk) maar als het spel inderdaad al eerder in de winkels ligt dan ligt het er aan hoelaat ik het spel in mn handen heb.. zodra t bericht er is dan ga ik meteen het spel halen uiteraard XD .

ik ga ook op gevoel door de wereld lopen en alles ontdekken.
    ben erg benieuwd hoe de wereld leeft. barfights lijkt me ook erg vet. maar ook het trouw gedeelte. (nu al bekend of je kinderen kan krijgen?

- punt voor mij is dat er geen ARENA in zit. voor de rest heb ik er zin in :thumbs:

wat ineens bij me naar binnen schiet.... in oblivion kon niet iedereen dood.. hoe is dat in skyrim ?

Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  16. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van gamemania.nl staat 10-11-2011 als verkoopdatum, al een tijdje trouwens.
    Dit is in verband met de feestdag in belgie op vrijdag of een foutje?

Lijkt me toch niet dat de GM in NL dicht zal zijn omwille van een Belgische holiday..

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De tering wat heb ik zin in deze game. Maandag en woensdag nog even ontzettend hard mn best doen op een paar niet-te-doen tentamens en dan na 2 weken keihard leren en mezelf opsluiten eindelijke fucking Skyrim spelen. Zit al de hele ochtend de main theme gewoon te luisteren. De graphics maken mij echt geen reet uit, als ik maar dat epische gevoel krijg. Wat genieten wordt dit zeg. Het eerste wat ik ga doen; heel rustig de omgeving in mij opnemen en de eerste dagen nog niet met de mainquest bezig. In dorpjes rondlopen, toevallige dingen tegenkomen en een beetje wandelen op de toendra. Hyped!

Qua class vind ik het jammer dat ik mezelf niet zoveel vrijheid toeken, aangezien ik het gewoon niet gepast vind om in het thuisland van eigenlijk het typische warrior-soort een stealth-character gaan spelen. Dus het wordt waarschijnlijk een brute nord met een hele grote axe! Skyrim met een argonian spelen vind ik gewoon niet kunnen, op de tweede playthrough komt dat wel :).

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Sorry baas, heb het verwijdert :b:

En besteld voor de PC trouwens, kan ik op maximale settings spelen :cool:, ik vind het trouwens niet heel schokkend de recommended specs voor de PC, valt reuze mee..

Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mis je dan lekker op de bank gamen niet? Zo'n titel als deze is juist de game bij uitstek om lekker op de bank met een biertje avonturen mee te beleven. Call of Duty/BF speel ik wel op de PC.

20. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij zo'n games als dit heb ik dat ook wel, uiteindelijk zit ik alsnog 1 meter van m'n beeld af maar dat terzijde.. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina