[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Het probleem is.. Ik heb op op het moment geen 360 en geen TV meer.. Mijn broer is net verhuist en heeft ze allebei meegenomen, maar ik denk dat ik binnenkort even ga zoeken voor een nieuwe, die ik dan maar aansluit op de monitor van mijn PC, het is op het moment niet even anders helaas :)

2. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    wowowowowow, eerst moeste we het doen met wat schale trailers en nu dit?
    Mensen die dit expres niet kijke.. jullie wete niet wat jullie te wachte staat :thumbs:8)

3. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    mweeeeww :'-(:'-(
    ik heb progeluk de start van de game gezien..
    Grootste fout uit me leven.. wou het op 11 11 11 zien en nu weet ik het al .

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja.

5. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk tot maandag 14/11 moeten wachten voordat ik skyrim in mijn brievenbus kan vinden door die stomme feestdag, hier in België... (gepreorderd op gamedumper) =(

6. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Via NeoGAF kwam ik op een aantal soundtrack-videos van de game, simpelweg prachtig:)

Een paar voorbeelden:

Town Day 3
    [yt]87Smr9Fpfnc[/yt]

Tavern 4
    [yt]X8YTDccL0U4[/yt]

Explore Night 2:
    [yt]DI3NoFllvaM[/yt]

Volgende week ben ik het hopelijk aan het spelen rond deze tijd:cool:

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb nieuws en info totaal niet gevolgd van Skyrim. Daarom mn vraag.

Is er nu al info beschikbaar over race benefits, classes, skills, stat points endergelijke?

Bij een game als Skyrim wil ik dat namelijk al voortijdig uitstippelen hoe ik ga levelen. Als het level systeem maar een beetje overeenkomt met dat van Oblivion.

Wil niet na 40 uur achterkomen dat ik ergens een fuck up heb gedaan in het levelen waardoor ik stat points /skills mis loop.

8. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is 'n website, volgens mij door fans en daar staat al die informatie op, moet je even googlen op "Elder Scrolls Skyrim" en dan vind je het wel, een van de eerste links :)

9. Seh

Seh Guest

Als het goed is level je nu gewoon je skills naar aanleiding van wat je doet. Dus als jij je pijl en boog gebruikt, kan je niet opeens je mana (oid) omhoog gooien. Dacht ik gelezen te hebben tenminste. :+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een heel klein stukje gekeken. Te kort om echt iets erover te kunnen zeggen, dus besloot ik mezelf nier verder te spoilen en heb het uitgezer.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb een minuut of 10 gekeken. Zag er allemaal goed uit! Grafisch precies zoals ik had verwacht, erg veel leven overal, ziet er gewoon goed uit! Ik heb er zin in. :9

Ook weer lekker veel van die bizarre dingen erin. Zoals dat als je een kip vermoord krijg je de hele stad boos achter je aan. 8) Of een hert die je onder water kan achtervolgen. :+ Natuurlijk is het nep, maar dat soort dingen zijn wel altijd hilarisch. Het gaat er gewoon om dat de game soepel loopt, maar dit soort dingen zijn gewoon leuk.

Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Maar hoe level je nou eigenlijk in Skyrim? Bij Oblivion levelde ik héél langzaam, snapte dat level systeem ook niet echt. Je moest bepaalde skills levelen, en als je genoeg progress had kon je levelen door te slapen. Maar bij mij ging dit erg langzaam.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    WOW!
    Muziek is zooo belangrijk voor de sfeer (en voor nog veel meer)... En dit is meer dan goed :) EPIC!

Nog 6 dagen :D

14. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Is t al bekend welke zaken maandag op dinsdag verkopen? Ik weet dat saturn Tilburg t doet maar zijn er nog meer zaken , zoals een frs of eplaza ?

15. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Las op twitter van SaturnHoofddorp dat het definitief 11-11-11 wordt, dus Tilburg zal het denk ik niet meer verkopen..

16. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    oke bedankt... maar ik hoop toch wel dat begin deze week het spel al te koop is... van mij mag het maandag al zijn dat ik een sms krijg van Eplaza dat ik het spel kan komen halen... en jawel met de stoffen map XD

zodra ik de sms krijg.. spring ik meteen op de fiets... omdat die map OP=OP en ik wil zeker weten die map hebben XD . mocht het zo zijn dat e plaza skyrim inderdaag pas op de 11 de gaat verkopen , dan zal ik daar al om 08:30 zijn om zeker te weten dat ik de stoffen land kaart er bij krijg..:+

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet ik dan de review schrijven , baas?

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Les 1 in gamen, check nooit de filmpjes enkel de trailers en alles is 100x beter op launch :b:

Net als je een meisje al een paar keer naakt heb gezien voordat je er pas overheen mag, veel minder spannend!

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wie weet waar ik mijn laprop specs kan testen voor deze game / nog een vraag zal hij lekkerder spelen op de PC of de console?

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Canyourunit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina