Weet iemand waar je de liedjes van Dance Central, kan importeren naar Dance Central 2? Ik zie het niet bij de downloads ofzo staan van Dance Central 2?
Volg deze handleiding, dan zou het moeten lukken http://www.xbox.com/en-US/Marketplace/Product/Dance-Central-2/Import
Kan iemand trouwens bevestigen dat je 240 Microsoft Points bij Dance Central 2 krijgt? Dit stond laatst in een e-mail die ik van Xbox ontving?
Hij is wel Nederlands, maar geen tekst. (als dat is wat je bedoeld ) Misschien dat je het ergens aan kunt zetten maar dat weet ik niet precies. Ik vind het zelf wel irritant, aangezien ik het nooit versta wat ze zeggen, heb liever mijn muziek gewoon hard aan.
Telkens wanneer ik die Air Band wil downloaden van Fun Labs, vind ik het nergens. Nochtans staat er dat ik de gadget al gedownload heb. Iemand raad?
Heb daar ook al gekeken, maar vind hem ook niet ? Nouja, zal het wel vinden. En is die Air Band eigenlijk iets, of niet? Anders kan ik hem beter niet downloaden .
Kan iemand trouwens bevestigen dat je 240 Microsoft Points bij Dance Central 2 krijgt? Dit stond laatst in een e-mail die ik van Xbox ontving?
Kan dit niet, je moet +18 zijn . Toch bedankt. Maar ik kan het ook wel downloaden bij vb Fun Labs, maar vind het gewoon nooit terug nadat de download voltooid is.
Maar is Air Band eigenlijk leuk? Anders doe ik het niet. En die Mutation dinges? De andere Fun Lab gadgets vind ik maar niets.