[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 5 min gekeken, waar hij door een soort hond werd aangevallen. Zag er erg goed uit.

2. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand wanneer Gamedumper Skyrim zal opsturen? En of de leveringsdatum in bedwang komt doordat hier in België op de 11/11 wapenstilstand is..

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat hebben wapens met een game te maken? Gamedumper stuurt gewoon het netjes op tijd , alleen weet ik niet of het in Belgie het de volgende dag aankomt :)

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Wapenstilstand is een nationale dag in België, en dan wordt er geen post bezorgd, winkels zijn dicht etc.

Denk ik dan :+

5. Aerowyn

Aerowyn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch zal het beter op de pc zijn, maar console is meer laid back. Lekker op de bank en het op de console spelen of tegen je pc scherm plakken met ietswat betere grafische effecten.. Persoonlijk kies ik voor console maar kan best begrijpen waarom er op de pc gespeeld word ipv console

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dit zijn momenten waarop ik graag naar Belgie kijk. :+
    Wij hebben ook een feestdag, maar wij krijgen lekkere snoepjes en geen wapenstilstand, ook niet met Belgie. :+

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ja, ga jij nog langs de deuren? Ik vind het maar irritant, gelukkig wonen hier niet zoveel kinderen :+

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik moet toch wat om een sponsoring te vinden in mijn strijd tegen de draken.

Nee, kijk wel uit.

Ik wil het net zo als Mr. Bean aanpakken als die kinderen voor zijn deur krijgt met kerstliedjes. :+

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik wil ze zo snel mogelijk weg hebben :+

Heb de editie besteld met stoffen landkaart besteld voor 37 op de PC, hopelijk leveren ze hem op dezelfde dag, ga er wel vanuit :)

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Is goed ... Zou tof zijn. Stuur me ff je mail via prive berichten;) gaat een hoop veranderen . Suc6 alvast

even een andere vraag... mss kan je een toffe skyrim mix maken?

Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  11. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    wat word hiermee bedoeld ?? dit staat op een ander forum http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=72788&postdays=0&postorder=asc&start=450

verschillende winkels hebben een embargo op de 8e.

betekent dit dat het spel dan word verkocht ?

eerder in dat zelfde topic staat ook dit .....

So, hi. For some reason I wasn't able to log into my two old accounts so I had to create a new one.

Anyway. I was just browsing Twitter the other day and I came across two tweets from a popular gamestore in The Netherlands. (It's called Saturn, Tilburg is the city)
    http://twitter.com/#...333883718414337
    http://twitter.com/#...334372723933184

Most of you probably can't read Dutch so I'll translate. The first tweet says:
    Monday 7-11 23.59 #nightopening #CODMW3 and also an exclusive start of #Skyrim sale!!!

On which some other dude goes like 'Wow wait what, Skyrim releases on 11-11-11, right?
    On which SaturnTilburg replies in the second tweet saying:
    We'll sell it exclusively four days earlier!

So later today I was talking to a friend of mine who works at another popular media-store called The Free Record Shop and he told me he wasn't surprised at all since the embargo-list at his store also stated the game would be sold on the eight of november.

Who can tell me what's going on? Is Skyrim releasing earlier or do these stores just don't give a damn. Also, are there more people who heard something about Skyrim releasing earlier in their stores? Please let us know.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Doen Dyonko, mix van Skyrim theme met wat van dat techno gedoe. _O_

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Mag ik jou een tip geven?
    Huur een webdesigner in. ;)

Ontopic: ik ga niet raar opkijken als sommige winkels hem dinsdag al verkopen. Vooral omdat Saturn hem dan al verkoopt en de FRS dus wellicht ook (volgens die post). Denk dat de andere winkels ook zullen volgen.

Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  14. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

precies , dat bedoel ik :thumbs:

maar het mag ook een elder scrolls tintje hebben.. dus mss is het leuk om van alle elder scrolls een mix te maken wat precies bij tamriel past .

dus geen techno maar gewoon een eigen elder scrolls theme:)

ik zelf ben niet van de techno. :cool:

15. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    maar over dat bericht dat frs op 8 november de embargo heeft.. betekend dit dat het al bekend is dat frs op 8 november verkoopt ?? mocht dit waar zijn natuurlijk...

maar is het niet raar dat een winkel van te voren weet wanneer hun embargo dr af is ?? dus dat ze weten wanneer ze mogen verkopen (voor de release)

16. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SaturnHoofdorp is geen SaturnTilburg. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Tilburg heeft duidelijk gemaakt in de nacht van maandag op dinsdag te verkopen. |:-

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dude, stop met dubbelposten en edit je posts gewoon :9

Anyway, heb erg veel zin in de game. Alleen jammer dat ik 'm toendertijd bij Wehkamp besteld heb (40 euro) en 'm dus waarschijnlijk niet op de release heb.. :F:

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook bij Wehkamp besteld en die meldden me dat ik hem op 11-11-11 zou ontvangen.

19. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2

8 november bij de FRS klopt iig niet, zit een gast op fok die het ook zei en die zei nu ook dat gewoon 11-11 gaat worden

20. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Niet verwacht van Saturn, maar klopt. Elk filiaal heeft hun eigen acties.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina