Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Windows account, alles wordt dan gebackupt op Skydrive. De andere vragen beantwoord ik straks want zit te eten. :p Of iemand anders moet je vragen even beantwoorden nu.
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha thanks ik kan wachten ;)

    Vind het wel een mooi ding, maar wat een nadeel (voor nu) is dat windows live zeg pfff..

    Even over wat apps:

    Wat is een mooie twitter app?

    Is er een app ala tapatalk? Edit nvm ik heb board pro nog iets
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    In whatsapp kan ik ook geen berichten sturen als ik nog geen bericht heb ontvangen van die persoon. Als ik dan naar mijn contacten ga zie ik enkel een naam en een nummer. Wanneer ik op het nummer klik wilt whatsapp zo'n standaard uitnodiging sturen, maar die personen hebben allemaal al whatsapp. Hoe kan ik gewoon whatsappjes sturen naar mijn contacten?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Board Pro is Tapatalk, toch?

    Whatsapp snap ik ook niets van. Heb een collega met een Android toestel wel kunnen vinden, maar een vriendin van me met een iPhone niet.

    Ik vind dat mijn HTC Titan één groot nadeel heeft. Weet niet of het aan het toestel of aan WP7/Zune ligt. Maar wanneer een nummer klaar is met spelen, hoor ik kort een zachte 'plof' en is er een korte stilte, voordat het volgende nummer start. Dat vind ik echt zó irritant.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Twitter app gebruik ik niet, je kan als het goed is gewoon via de People Hub berichten ontvangen en posten via Twitter. Gewoon je Twitter account toevoegen aan de accounts. De officieele Twitter app is nog niet in de Nederlandse Marketplace maar komt binnenkort. Er zijn genoeg alternatieven, alleen heb ik daar geen ervaring mee omdat ik zelf niet echt zo gek op Twitter ben.

    Whatsapp zijn idd nog problemen mee, gebruik het net als Twitter eigenlijk nooit. Je kan ook KiK messenger nemen, deze is veel beter dan de Whatsapp app die momenteel nog als het ware in een soort van 'beta fase' verkeerd voor Windows Phone.

    Dit kan je heel gemakkelijk instellen onder Settings -> Het gewenst account aanklikken -> Contacts uitvinken. (Ik heb de Engelse versie dus je moet even kijken hoe dat in de Nederlandse zit en waar dat zit!) :) Dit kan je per account zo instellen.

    @Willem
    Dat klinkt niet goed, want heb hier zelf dat geluid nog nooit gehad in al de tijd dat ik mijn HD7 en Venue Pro al heb, misschien toch even voor de zekerheid naar de winkel gaan en vragen of ze er even naar kunnen kijken.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb vandaag m'n bibliotheek opnieuw ingevuld, zonder Zune bestanden aan te laten passen, kijken of het verschil maakt. Het is ook maar een heel korte pauze tussen nummers door. Het geluid doet vermoeden dat de software elke keer opnieuw opstart/afsluit. Het lijkt op het geluid dat je krijgt wanneer je een voorversterker aanzet, dat de geluidsboxen tot leven komen.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Check...

    De Lumia 800 doet het nu al beter dan de iPhone 4s en Droids! :) Leuk om te zien dat Nokia weer helemaal terug is, en wat een merk voor een opleving zorgt ook voor Windows Phone.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik mis ook dat bij whatsapp je geen melding krijgt op de vergrendelingscherm.
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vanochtend kon ik voor het eerst al m'n contacten in whatsapp zien, maar ze waren er na eenminuut alweer vandoor!

    Kan ik dat auto correct uitzetten btw?

    edit:

    ahh! al m'n contacten staan er ineens in! Ook met de juiste namen erbij. Hopen dat het zo blijft :+
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het mooi.

    Maar ik denk dat het toch niet goed zal komen met windows en nokia.

    Misschien als ze nog wat goedkoper worden.
    Voorlopig houdt ik het nog wel even bij android.
    (Heb altijd met windows mobile gewerkt)
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Zijn er ook andere browsers (opera mini)?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nog niet
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zeker erg grappig :)

    [​IMG]
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    SurfCube 3D, maar snap niet waarom je een andere browser dan IE9 zou willen, hij heeft zich allang bewezen op WP7. Veel sneller de rest ook op desktop.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Opera mini 'verkleint' de site als het ware (ziet er nog steeds het zelfde uit) waardoor deze sneller laad (tenminste op Android) en je dataverbruik lager is.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb twee games aangeschaft, Angry Birds en The Harvest. Angry Birds kennen we allemaal wel.

    Als je nog serieus wil gamen op je WP7, raad ik The Harvest aan! Het is een soort dungeon-crawler/actiegame in open maps, met verschillende objectives, XP verzamelen en stats, etc. Best gaaf!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pff... dat WP7 gewoon géén gapless playback heeft, valt me zo erg tegen. Heb wat via Google gezocht en blijkbaar is dit normaal. Hoop dat er heel snel een update voor komt.

    Wat de HTC Titan betreft, het blijft nog altijd een topper, maar ik ben wel tegen een paar irritante zaken gelopen. De mini-usb ingang, daar zit nog een 'randje' rond. Dat kwam bij mij steeds los, wanneer ik het snoer uit de ingang haalde. Dus ik heel voorzichtig er mee omgegaan, is het nu helemaal losgekomen. Er in forceren lukt niet en wil het ook niet kapot maken. Best suf.

    En soms werken apps niet goed. Als ik in de appslijst op Marketplace klik, blijft hij soms gewoon in de lijst staan, maar verschijnt er links wel een vergrootglas. En een tijdje terug sloot IMDB zichzelf steeds af. Toestel afsluiten en aanzetten of de app verwijderen en opnieuw installeren, biedt uitkomst.

    Ook heb ik nog een vraag. Is het mogelijk een nummer uit mijn Zune-bibliotheek te gebruiken als alarmsignaal van een alarm/wekker?
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee, je kan wel een beltoon instellen als alarm. Ducktales, Lady Kaka, Justin Biebert etc etc staan er allemaal tussen. Daarnaast kan je 30sec zelf een alarm maken...

    [​IMG]
    [​IMG]
    New York = Windows Phone! :)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Is er hier iemand die de HTC HD2 heeft met Android/WP7?
    Werkt alles?
    En is er ook een dual boot mogelijk met Android en WP7?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina