Twitter app gebruik ik niet, je kan als het goed is gewoon via de People Hub berichten ontvangen en posten via Twitter. Gewoon je Twitter account toevoegen aan de accounts. De officieele Twitter app is nog niet in de Nederlandse Marketplace maar komt binnenkort. Er zijn genoeg alternatieven, alleen heb ik daar geen ervaring mee omdat ik zelf niet echt zo gek op Twitter ben.
Whatsapp zijn idd nog problemen mee, gebruik het net als Twitter eigenlijk nooit. Je kan ook KiK messenger nemen, deze is veel beter dan de Whatsapp app die momenteel nog als het ware in een soort van 'beta fase' verkeerd voor Windows Phone.
Dit kan je heel gemakkelijk instellen onder Settings -> Het gewenst account aanklikken -> Contacts uitvinken. (Ik heb de Engelse versie dus je moet even kijken hoe dat in de Nederlandse zit en waar dat zit!) Dit kan je per account zo instellen.
@Willem
Dat klinkt niet goed, want heb hier zelf dat geluid nog nooit gehad in al de tijd dat ik mijn HD7 en Venue Pro al heb, misschien toch even voor de zekerheid naar de winkel gaan en vragen of ze er even naar kunnen kijken.
Laatst bewerkt: 4 nov 2011