[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Damn heb ff een preview van GK gezien. Wat gaat deze game koning worden!! Zeker die karakter uppen is erg mooi gedaan. Je kiest een class meer maar ontwikkeld gewoon skills als je ze gebruikt.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    In zekere zin had Oblivion dat ook al, maar daar kreeg je +5 of +10 per class of race.

Nu hoef je alleen geen class meer te kiezen, maar ik denk dat het per race nog wel verschilt of je een paar bonuspunten krijgt in een skill.

Het kiezen van een class was ook iets waar ik mij bij mijn laatste paar chars een beetje aan stoorde.
    Het had geen meerwaarde omdat het hele class systeem een beetje overbodig was, of beter, niet nodig.

Als je goed naar Oblivion kijkt of hebt gekeken is het systeem bijna hetzelfde, maar je moet het woord class even wegdenken en je hebt bijna het Skyrim systeem.

Tenminste, op basis van wat ik allemaal gehoord, gelezen en gezien heb. ;)

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je je game op tijd wil hebben moet je 'm niet bij Wehkampf bestellen. Waardeloze winkel voor games, ik heb er alleen maar slechte ervaringen mee in ieder geval.

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet zo dat de skills in je class sneller levelden? Dat gevoel had ik altijd wel in oblivion. Als je geen marksman in je major skills had duurde het zo lang voordat je levelde.

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    klopt :)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Klopt, en dan moet je de bonus erbij rekenen die je bij de start van je char al kreeg. :thumbs:

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Klote, was net van plan in het weekend lekker te gaan spelen. Hopelijk komt het nog op tijd binnen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik vind dit echt zo'n dag om lekker de hele dag Skyrim te spelen :mad:
    Helaas nog ff wachten.

Edit: Wehkamp leverde mijn Forza gewoon op de releasedag hoor.

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Valt mee hoor met Wehkampf, ik en een boel anderen kreeg gewoon BF3 op de release binnen :)

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

inderdaad ... dit is echt zoon dag om hele dag te spelen. maar dat had ik gister ook, in het weekend maak ik er altijd nacht werk van, en wat is er nou leuker dan skyrim in de nacht te spelen met een koptelefoon op zodat je echt alles hoort in die wereld O-)

heb er egt zin in. van mij mag het nu wel opschieten. lijkt wel alsof de dagen langer duren nu :9

(kwam net dit tegen in de comments van een filmpje op youtube.. over de muziek van skyrim.

Holy Shit what is this!

Forged In Gods Very flame

Do My eyes tell me lies

A new Elder scrolls game!

Time is nigh I must fly venture forth in my quest

Good bye ma goodbye pa and goodbye girlfriends breast!'

hier het filmpje http://www.youtube.com/watch?v=-CyJ...L787059C94170A2A1&lf=results_video&playnext=0

dit filmpje is ook wel vet XD

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  11. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    wehkampf valt zeker wel mee ik had uncharted 3, 5 dagen voor de release date al ontvangen XD

12. Seh

Seh Guest

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Laatst had ik Battlefield 3 een paar dagen te laat, Black Ops had ik daar niet op tijd, en er was een keer een aanbieding daar, die heb ik gewoon na 2 maanden niet ontvangen en toen kreeg ik een mail dat m'n geld teruggestort werd. 8)

Dat werd dan wel gedaan, maar toch raar...

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Wat is dat voor een blad 8)
    Ze laten Skyrim reviewen door iemand die Morrowind en Oblivion kut vond en daarom maar het hele RPG genre nooit speelde 8)

Valt me nog mee dat die dan met een topscore komt.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat is toch juist goed. Dat laat zien dat deze game gewoon geniaal is, zelfs als je de vorige delen niet leuk vond.

Anders heb je een één of andere fanboy die een 10 geeft, daar heb je uiteindelijk ook niks aan.

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zie ik daar nou boven die scores: Developer: id software staan? Dat is toch niet zo?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Lol je hebt gelijk 8).
    Wat slecht :emo:

BTW, de soundtrack is echt heerlijk! Kijken of die in December wat afgeprijsd is.

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Gamedumper:thumbs:Ik zag in het MW3 topic dat mensen hem al eerder dan de release binnen hadden, dus dat hoop ik ook met skyrim

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt voor de wehkamp reacties, uiteindelijk bij yourgamezone besteld, had liever bij gamedumper besteld, maar daar was ie niet meer op voorraad :mad:

20. Seh

Seh Guest

Had zelf die review nog niet gelezen, niet echt de moeite dus. 8)
    Uber veel zin in overigens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina