koop geen pakjes meer heb er ook aan 40k ongeveer weer door heen gejaagd. Had helemaal niks over de 59min methode je moet de markt uit je hoofd leren. Zoeken bij de 59min naar gold players en dan koopjes zoeken.
Ik momenteel nog door te spelen en door die één speler toernooien te winnen. 5 wedstrijdjes, leveren zo'n 3000-3500 coins op als je wint. Online verdient nog meer, maar daar moet je wel een goed team hebben en het spel goed kunnen. Verder lees ik hier dat veel mensen koopjesjagen op de 89e minuut of gewoon f***in veel geluk hebben met pakjes.
ik doe op webapp gewoon buy now en dan mijn budget. Minimaal buy now 1000 anders krijg je al die spelers waar je niks aan heb. Dan gebruik ik cheat engine en je ben in 1 min op pagina 1000 bijv
Werkt Cheat Engine nog ja? Ik heb dat laatst nog geprobeerd, maar toen werkte het niet meer. Ik las toen ook dat het gepatcht was in de web app. Jij doet dat ook gewoon via pagina's scrollen en dan hex values scannen neem ik aan?
Cheat engine? hoe kan het dat je hier geen coins mag verkopen maarvwel dit soort dingen mag bespreken? Voor diegene die het doen. Moeilijk he handelen!
Ga ALLES wat ik heb verkopen, kijken hoeveel ik dan heb en dan daarmee handelen. Onder tussen gewoon een beetje h2h spelen.
Hoezo is toch hetzelfde verschil als iemand die handelt en koopjes zoekt dan iemand die een engine heeft die alle koopjes vindt. toch niet eerlijk?