Ik kan gerust zeggen dat ik elke week kan. Wist tot voor kort niets van de race. Anders was ik er vorige keer ook bij.
Iedereen kan wel Traction + Stability uitzetten. Dat heb je echt niet nodig in deze auto. Scheelt weer 2 seconden...
Lol wat een onzin. Ik hoop dat ik met jou en Styledd kan meekomen. Mn verbinding net getest en mn NAT staat open (zowel in Xbox menu als in MW2), dus hopelijk kan ik überhaupt meekomen. Oja en we moeten dit gewoon een open kampioenschap maken hoor. Dat gezeur dat je elke week móet meedoen is beetje overdreven toch?
Wil graag in depunten rijden, maar hoop niet dat ik bij de eerste bocht weer een 360 maak en dan gelijk weer meters achter loop! Ik zet alles uit behalve abs en schakel matmatig! Vind nog steeds de optie schakelen met koppeling de grootste mislukking van de game en helemaal bij de seat sc, die heeft een sequentiele bak dus daar heb je geen voor nodig. Dus nu eem friet eten de kids op bed de vrouw de deur uit en let GO Go GO!!!
Dat is vreemd idd. Zit er geen optie in de game voor auto clutch? Dan kan je hem wel rijden zoals een Seq.
Ik was degene die 1e bocht dwars stond . Toen kon ik van achteren aansluiten, 6e geworden waar ik 5e had moeten worden. Domme fout laatste bocht
Jammer dat sommige zogenaamd geen tijd hebben maar wel op het forum zitten te kijken. Was een leuke race. Zal hem wel bij mijn replay's zetten voor Divimus...
De lol was voor mij er al na de 3e of 4e bocht bij ronde 1 al af door de wat onverzichtige tegenstanders . Schade waardoor mijn auto niet meer snel reed. Graag een verzoek voor de volgende keer. Als het druk is (vooral in de 1e ronde), ga dan niet voluit en probeer op te letten en ruimte te houden als je met zijn 2 of 3en door de bocht gaat.
Ik heb wel 100 x op verschillende manieren geprobeerd te joinen ,maar wilde echt niet lukken. Best wel naatje ! Wat was de snelste tijd ?