[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx!

    Wat me btw wel opvalt is dat ik het vreemd vind dat je eigenlijk al aan de darkroot gardens kan beginnen zonder die bossbattle te hoeven doen?
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee waar je het over hebt, heb pas net de Minotaurus gedaan en keihard gpwnd door de draak :+
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    hahaha had precies hetzelfde,kleine tip gebruik je schild en ga in het midden rechts naar beneden :)
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar beneden zie je volgens mij de staart van de draak rechts. Als je daar 20 keer op schiet met een pijl en boog krijg je
    een erg sterk zwaard
     
  5. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook aangeschaft en is geen woord teveel gezegd met "prepare to die". Jesus zeg, volgens mij staat "YOU DIED" nu al in mijn TV gebrand \o/.

    Maar serieus lachhe spel, zit nu even vast bij de undead brug. Probeer elke keer die grote gast te doden (rechts naar beneden als je ook links omhoog kan gaan naar de BOSS) maar dat lukt nog niet echt, haha.

    Ben gewoon mega benieuwd wat hij daar bewaakt!
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook gewoon langs hem rushen, rotzooi pakken, hopen dat hij je niet in je rug mept, levelen, later terugkomen en hem in elkaar rammen :cool:
     
  7. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik het ook gedaan, die dude kan je in het begin ook nog niet doodkrijgen :)
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sif wolf was easy, in 1 keer gehaald. Zit nu in het schilderij
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Na Smough en Ornstein is Sif wel een eithe ja haha. Schilderij vond ik ook wel meevallen. Moet nog 2 bazen voordat ik naar het eind kan maar ben momenteel wat wapens aan het upgraden. 90 uur op de teller al :thumbs:
     
  10. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ornstein was pittig haha. Dit spel moet ik helaas even laten rusten zit nu in het schilderij, maar ben nu skyrim volop aan de skyrim Yeah!!!
     
  11. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoera, ik ben ook eindelijk langs Dragonslayer Ornstein en Smough. Heeft me heel wat frustraties opgeleverd ...... Pittigste boss tot nu toe (erger dan de Capra Demon) :p


    Edit: Video-tje erbij :p

     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk uitgespeeld.
    Geweldige game die verbeterd op zijn voorganger en nog meer frustreert :emo:
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Nice, ben nu aan 2e playthrough bezig en heb net de 4 kings boss fight achter de rug, die waren wel frusterend als mage op NG+ . Nu ff rest doen tot laatste eindbaas en dan maar eens kijken of ik de resterende wapens kan bemachtigen.
     
  14. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben helemaal gestopt met deze game, binnenkort toch maar weer eens oppakken.
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    How come? Niet je smaak of loop je ergens vast? Als je ergens vastzit en hulp nodig hebt dan mag je me altijd een invite sturen om te helpen. Ben inmiddels wel level 105 ofzo met mijn character, maar ben van plan om nog een melee build te maken met een tweede character.
     
  16. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt geweldig, zat dan wel bij een lastig stukje, maargoed de periode Gears3/Bf3/Cod/Skyrim kwam langs, dus zodoende gestopt met Dark Souls :p

    Maar hulp is welkom haha, ben even de naam kwijt waar ik zit, maar stukje vlak na het schilderij :) ( schilderij heb ik al gedaan :) )
     
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben dus wel Dark Souls begonnen en ziet er heel tof uit, doch Skyrim blijft m'n aandacht vasthouden!
    Sorry to Dark Souls and their devs, but now I go first for Skyrim ;)
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Anor Londo neem ik aan?
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Anor Londo ja, moet je de eindbaas daar of ben je daar al voorbij? Ik zit op mijn 2de playthrough iets verder. En welk level ben je op moment?
     
  20. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs DS gekocht, nog nooit RTS gespeeld. Wel heb ik Fallout 3 en Mass Effect geprobeerd, en ik vond het niks. Want je moet vaak iemand p[zoeken/praten. Daar houd ik niet van, meer van actie. Daar is DS geschikt voor.

    Ik zit nu in Dead Unburg, waarbij je tegen tweede grote monster moest vechten. Daar ben ik talloze keer doodgegaan. Eindelijk heb ik hem verslagen, omdat monster per ongeluk in ravijn viel }:] Ik had gehoopt dat ik bontfire tegenkom na deze monster, maar nee |:- Later kreeg ik verrassingsaanval van rode draak :mad: HP weg, maar ik leefde nog.

    Ik nam zijweg onder brug. Nadat ik 2 soldaten heb gedood, werd ik vergiftigd door ratten. Ik wist niet welke item ( tegengif ) ik moest innemen. Kon niet vinden, en ben daarom doodgegaan. 9000 souls weg :mad: Ik ben al 5 uren bezig in Undead Unbrug =(

    Er heerst veel onduidelijke dingen bij DS, vind ik. Ik snap dat je alles zelf moet ontdekt. Onderstaande enkele vragen:

    1- Mijn favoriete zwaard is beschadigd, en moet veel meer slaan om vijand te doden. Hoe kan ik hem repareren? Heb nog geen reparatiepakket =(

    2- Is het mogelijk om de aanval van ELKE zwakke soldaten met mijn schild te afslaan? Soldaat met zwaard, ja | Soldaat met kleine schild en zwaard, ja | Soldaat met grote schild en zwaard, nee | Soldaat met speer, nee?

    Paar keer is het me geluk om soldaat ( met kleine schild ), z'n aanval af te slaan en vervolgens in z'n buik te steken \o/ Vind wel leuk, en juiste time is vereist. Maar resterende soldaten lukt het me niet? Of is het gewoon niet mogelijk?

    Bij speersoldaat geef ik altijd 1e een trap, dan voer ik springaanval uit.

    3- Weet nu niet meer waar ik moet heen. Heb wel ingang gevonden, maar daar lopen giftige ratten en ik heb volgens mij geen tegengif. Hoe kan ik daar komen?

    Momenteel heb ik nog geen LIVE Gold, waardoor ik geen hit op de vloer kan zien. Biedt de hit veel voordeel?
     

Deel Deze Pagina