[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kon al in BC2.

2. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik deed altijd c4 aan de voorkant van de auto dan vol gas, eruit springen en dan op juiste moment aflaten gaan werkt ook goed met tanks.. alleen nog niet in bf3 geprobeerd:9

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    aha..:thumbs:

4. Blaater

Blaater Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die last heeft van problemen met Aim Down Sight met een gun en inzoomen als tankgunner? Als ik LT indruk zoomt hij in of ADS ik, maar als ik loslaat blijft het beeld toch plakken in die stand, om vervolgens weer terug te gaan naar normaal, en dan vaak nog even te knipperen tussen die twee standen. Lastig uit te leggen, maar de game wordt er soms compleet onspeelbaar van. Tankgunner zijn heb ik voorlopig maar opgegeven, en ADS is erg lastig als je scope blijft plakken en je dus niet kan sprinten oid.

Nog meer mensen die hier last van hebben, of tips over hoe het op te lossen? De game loopt verder wel goed, geen lag of rubber-banding ofzo...

(Verder een f'ing awesome game, ik word eindelijk een beetje effectief in de jets. Vandaag zowaar meerdere kills in één ronde gemaakt, en een op tien meter hoogte overvliegende jet uit te lucht geknalt met een tank, dat zal 'em leren! :D)

Iemand verder zin om een keer de co-op te grinden (vooral voor de wapens, achievements zijn een leuke extra)?

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar dagen terug de Air to ground missiles vrijgespeeld met de jet ( die thermal gun waarmee je kan homen op grond vehicles) maar ik krijg eigenlijk nooit een hit marker terwijl ik die dingen dus wel degelijk zie in slaan. Heeft iemand anders dit ook?

6. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet eens hoe ik die dingen kan afvuren?

7. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige video:

[yt]HGztGJcYVUk[/yt]

Het is vreselijk hilarisch om het bij anderen te doen, maar als het bij jezelf gebeurd, is het natuurlijk kut! :lol:

8. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar dat is gewoon zielig...

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Echt lachen man!

not

De Sp is wel aardig, vin alleen dat je collega strijders een beetje weinig expressie hebben.

Dat is wel jammer eigenlijk.

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    Geniaal :D

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hebben ze de regels aangespast ofzo? Zit rush te spelen, met nog 4 tickets te gaan armen ze kistje, dus we schieten er 4 af, maar spel stopt niet, kistje wordt opgeblazen en hij gaat van 0 naar 75 tickets, WTF

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    0 tickets of niet, bom moet gedefused worden. :9
    Is inderdaad iets nieuws.

13. Duke_Towner

Duke_Towner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de servers precies? Zit er nog verschil in sommige servers of zijn alle settings hetzelfde ingesteld? Dan niet gekeken naar hardcore/normal. Bijvoorbeeld FF instelling of map rotation dat anders is. Anders snap ik het nut ook niet zo van de mogelijkheid om een server in je favourites te stoppen als het toch niet uitmaakt.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is eigenlijk wel goed dat ze dat gedaan hebben, nu heeft het rushen aan het eind meer nut

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Precies, vind het ook wel een welkome toevoeging.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    M98B vs M40A5 .. Zeg het maar?

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die Sp van Moh is toch wel een stukkie toffer eerlijk gezegd.

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Battlefield is nooit een single player game geweest. De eerste battlefield game die een single player had was de xbox-spinoff van battlefield 2, BF2: modern combat en die was niet echt noemenswaardig.

Met de bad company spin-offs werden de single players wat interessanter, maar het bleven redelijke cliché verhalen, hoewel de humor van bad company 1 soms wel geweldig was :lol:.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die waren idd wel grappig.

Hier worden de karakters niet echt goed uitgewerkt, maar what the hell straks even los op die MP.

Ze moeten BLACK nemen als voorbeeld en zoiets maken en dan met een vette mp erbij.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben echt meer dan tevreden over deze game. Na de BETA had ik er weinig zin in maar ben blij dat ik hem TOCH aan m'n collectie heb toegevoegd :)

Online is het echt super. Vandaag had ik echter wel last van irritante lag. Een complete clip op je tegenstander legen die jou vervolgens met een welgeplaatste NUT-SHOT om zeep helpt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina