[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kerel! Waarom vraag je dit allemaal? Is het niet leuker om alles te ontdekken wanneer je het spel start? Als je antwoord zou krijgen op alle vragen die je stelt, is de verrassing weg. Moet je niet willen! :)

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon Battlefield 3 op woensdag al ophalen i.p.v. vrijdag, maar zo bijzonder was dat niet, want driekwart van de gamestores in Nederland verkocht Battlefield 3 al op woensdag. :p

3. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zal dat ff lezen .. Thnx :thumbs:

4. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

De 300 uur en qeusten vind ik t belangrijkst . Wil meer te doen hebben in SKYRIM dan in een oblivion of een fallout .

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je het nieuws over dit spel ook maar een beetje hebt gevolgd, dan weet je ondertussen wel dat dit "de grootste game" van Bethesda ooit is. Dus maak je gewoon niet druk, dit spel gaat gigantisch tof worden.

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Toch, TES is questen/dungeons clearen. Daar komt nu dus blijkbaar een craft systeem bij, maar daar houd het bij op.

Als je meubels wil verplaatsen kan je beter Sims proberen. en ga geen Fable2 verwachten.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het altijd wel vet om een dikke showcase te maken van m'n huis in Oblivion. :+ Sowieso kan je items verplaatsen dus dat kan ook.

Ik zou 't ook wel een toffe toevoeging vinden hoor, om je eigen meubels en zo te kunnen neerzetten en verplaatsen.

8. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Sims ?? No way . Maar ik vraag me gewoon af wat het nut is van trouwen. Vreemdgaan zou wel tof zijn XD

Maar ik heb t nieuws gevolgd en weet dat dit t grootste ooit word , maar heb gelezen dat de main story 20 questen heeft/draken , maar betekent dit ook dat er maar weinig draken inzitten ?
    En hoe zit het met eten wat je loot , moet je eten om te overleven ? Dat je kan uithongeren zeg maar..

En had ook gelezen dat een nord tegen kou kan, maar wat als ik een imperial neem en k ga half naakt de koude bergen in bevriest je Char dan ?

Als fan zal ik m zeker kopen en alles doen . Maar t is zoveel wat je kan doen dat ik t ff kwijt ben

Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Volgens mij bedoelen ze dat een Nord weerstand heeft tegen ijsmagie.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    ..

11. Seh

Seh Guest

weet niet misschien wel maar zou oook niet kunneen he dat vreemdgaan, lijkt me ook wellachen om een kat te hebben!XDDD!

12. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    The Nords zijn een menselijk ras en komen uit Atmora. Weinig informatie is bekend over Atmora, het enige dat men weet is dat er een burgeroorlog plaats vond op een bepaald moment. Een Nord genaamd Ysgramor verzamelde alle Nords die niet wouden vechten en vertrok per boot naar het Zuiden over de oceaan en kwam uiteindelijk aan in Skyrim.

Bron: http://www.xgn.nl/forum/elder-scrolls-skyrim-details-t7606.html

De typische Nord is groot van gestalte, gespierd en langharig. Ze staan bekend om hun resistentie tegen de koude, maar ook voor hun vecht ervaring. Hierdoor functioneren zij vooral als Warriors & Mercenaries (huurlingen) over heel Tamriel. Tenslotte zijn zij het meest bekend met de zee en betere zeelui als hen vind je nergens anders in Tamriel.

Hun vaardigheden zijn:

* Resistentie tegen de kou
    * Nordic Frost: Een ijsaanval door middel van aanraking
    * Woad: Een persoonlijk barrière/schild tegen aanvallen

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    trolololol

@taker1987, denk je uberhaupt wel na voordat je post. 8) Je kan ook zelf gewoon beetje googlen ofzo als je iets wil weten, luiwammes. :9

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Geniaal ook echt dat dit topic het zesde deel nog wel gaat halen vóór de game uberhaupt uitkomt :p

15. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Weet je hoelang t duurt voor ik t dan gevonden heb . Zit op m'n iPhone :p

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Alsof je geen pc hebt. :emo:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mijn werkgever is zo cool.

18. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jawel , maar m'n vrouw slaapt en m'n pc is nogal luid. We wonen In een 1 kamer woning dus slapen in de woonkamer, keuken apart . Dus pc staat in de woon/slaap kamer . Als ik tv kijk of game rond dit tijdstip dan doe ik dat met koptelefoon op. Licht heeft ze geen last van .

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  20. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga nu slapen . Trusten alvast . Hopelijk morgen een winkel die gaat verkopen :p waarom niet, bij uncharted gebeurde het ook 5 dagen eerder .

Laterzzz.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina