1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel sinds gisteren met de F2000. Heerlijk wapen wat echt weinig recoil kent. Zeker uit pure reactie wil ik vaak compleet mijn ammo leegsprayen. En met de M16 raak je alles behalve je tegenstander :+.

    Mijn favoriete accessoires kit voor een assault weapon is btw:
    - Heavy Barrel
    - Foregrip
    - Holographic

    Die eerste 2 voor betere accuracy en die 3e om makkelijker je enemies te spotten.
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Edit: dubbel post
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hopelijk geven de support en medics dan eindelijk de ammo/healthpacks, zo irritant dat je zonder ammo zit en de support gastjes lopen je straal voorbij omdat ze even snel naar de actie moeten 8)
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    OMG inderdaad! ik ben ook altijd een CoD speler geweest omdat ik BFBC games kut vond. BF2 wel altijd gedaan en weet wel hoe ik moet spelen.

    Maar er zitten echt gasten in die niks doen met hun kit, heb ik AMMO nodig en ze droppe gewoon niks, ik typ het, vraag het met Q echt alles en krijg gewoon niks fcking irritant.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik vond de F2000 in bc2 toch een stuk leuker, veel meer recoil en een hogere fire rate (net zo als in mw2).
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    i3D heeft de betaling van de server binnen :) Staat nu binnen enkele uren online!
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Tof, ik kan wel even komen testen. :)
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nice! PM me ff wat je per maand kwijt bent, dan lap ik denk ik wel wat bij elke maand.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik wil wel een kleine donatie doen hoor Peter, stuur maar even een PM, verwacht geen hoge bedragen, hangt er ook nog even vanaf of ik stagevergoeding krijg :+
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Als assault gooi ik vaak healtpacks (verdien ik tenminste ook nog eens punten)


    Die reactie ken ik. Dus ik ben ook wel in voor een low-recoil wapen:)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat reviven levert pas punten op, even bij een chokepoint staan en je hebt zo 1000 punten erbij, slaat nergens op :lol:
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    hoeveel krijg je dan voor 1 iemand te revive?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    100 meende ik, en 120 bij een squad revive.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Edit:

    Haha, net te laat.

    Server kost, als ik per drie maanden betaal, €36,90. Dit wil ik de volgende maand gaan doen, eerste maand was wat duurder omdat je een nieuwe op moest zetten. Jullie bijdrage aan deze (en/of volgende maand(en)) mogen jullie natuurlijk zelf bepalen he :) Ik verwacht ook geen grote bedragen. Hoop zo'n beetje op een tiental mensen die allemaal een euro of drie wil betalen per maand. Dat we gewoon lekker kiet (schrijf je dat zo?!) draaien. En als er mensen meer willen betalen en/of er zijn meer mensen die betalen, dan gaan we upgraden naar 64 man.

    Mja hij is nog niet online, dus wacht nog maar ff ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zoals ik al zei, PM maar even je gegevens, dan maak ik wel wat over vanavond ;)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ik speel van ellende ook support op de 360, maar zelfs op PC moet je echt 5 keer het level door voor ammo. Vaak zoek ik gewoon een dooie support en gooi ik met zijn kitje ff een ammo baal neer.

    Veel gasten gooien volgens mij ook geen healthkits neer omdat revives meer punten geeft, revives krijg namelijk je meestal wel maar kitjes neergooien ho maar.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ja dan moet je CQ Metro doen (en dan met 64 man) dat slaat he-le-maal nergens op. De ene helft is engineer met RPG's en de anere helft staat helath pack te strooien en klaar met de defib:)


    Over die server. Leuk initiatief! Moet zelf nog ff denken of ik fanatiek genoeg ben om mee te doen (ga straks met friends aan de MW3 en dan even kijken hoe BF3 eruit springt)
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik krijg best vaak veel punten op health packs. Zeker in Grand Bazaar als we op een kluitje aan het vechten zijn om B. Dan gooi ik er 1 neer en haal ik zo 200-300 punten binnen. Ook valt er af en toe 1 iemand neer en dan blijven reviven. Zo heb ik ooit weleens 1000+ punten gehaald zonder een kill te hebben gemaakt.
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik revive wel veel moet ik zeggen, maar healen doe ik nog vele malen meer! Vind het zelf ook prettig dat, wanneer ik een andere klasse ben, andere spelers healthpacks neerleggen namelijk. Ook ammo droppen doe ik constant als ik support ben.

    Edit: Is prima Max! Iedere bijdrage is welkom!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Spelen als Assault is niet hip. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina