Ah, okay er stond namelijk ook alleen de steelbook edition voor 100 canadian dollars daar(zal wel een foutje wezen) maar dat is op zich wel een goede deal voor 50 dollar.
Yup, 50 ca dollars + 12 % tax + 15 euries beschermd versturen Me sa happy! Game + steelbook + soundtrack cd
Ik probeer er maar 1 via Collectorsedtion.org te krijgen daar is hij rond de 65 euro game + steelbook, ook op zich een goede deal!.
Edge Magazine: 10/10 Game Informer: 10/10 Official Nintendo Magazine: 9.8/10 4news.it: 9.7/10 Gamepro Germany: 9.3/10 Games TM: 9/10
De enige reden waarom ik ooit een Wii zou kopen is Zelda. Destijds ook speciaal een gamecube voor gekocht, een N64 etc. De cijfers beloven veel goed in ieder geval. Met Zelda en alle vette J-rpg's wordt het steeds aanlokkelijker om een Wii te kopen. Nu alleen het geld nog
Donkey Kong Country moet ik nog steeds halen... , trouwens mijn Midna & Wolf Link beeldje is binnen ik zal zo wel een foto plaatsen!. En hier is hij dan!:
Juist een goede actie. Nu gaan de mensen die een 3ds hebben hem weer halen omdat ze de speciale zelda editie willen En ik ben er 1 van!
Die is wel classy. Als er nou een 2e stick op had gezeten hadden ze me nog aan het twijfelen gekregen
Ligt inderdaad stof te happen maar omdat ik zoveel mogelijk dingen van zelda wil verzamelen moet ie er wel bij komen
Gelukkig dat de 3DS goedkoper is nu, dit is wat ik zeker wel ga halen!. En dit is wel heel onverwachts nu dat ze dit zo aankondigen uit het niets, ik had eigenlijk wel een 3DS verwacht daarvoor voor de 25ste verjaardag maar na de OOT 3D release en tijden niks te horen erover had ik het niet meer verwacht.