[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik begin het ook steeds meer te waarderen. Vooral grafisch ook. Ik moest denk ik even aan de look wennen o.i.d maar het valt me steeds vaker op dat het er toch wel erg mooi uitziet.

    Enige waar ik me nog wel eens aan irriteer is dat er teveel spelers nog niet goed naar hun rol spelen.

    Je moet vaak smeken om ammo en ik moet veel te vaak zelf weer engineer gaan spelen omdat niemand de tanks van de tegenstander uitschakeld.

    Maar dat zijn kleine irritaties die met een squad met 3 maten al opgelost zijn.

    Enige wat ik nu nog wil is nog meer mappen :+ Ik heb al teveel standaard routes en automatische piloot potjes in CQ
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik was vandaag geloof ik SUPPORT. Heb 2 pakjes met Ammo neer gegooid en streek zo wel even 3000 punten op tijdens een heftig vuurgevecht. Soms is dat Operation Métro wel ergens goed voor :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag stond een support gozer om mij heen te dansen omdat ik hem ziek veel punten gaf qua resupply. Heb toen lekker vanaf 1 spot echt zo'n 50 stinger kogels geschoten.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hoort het ook te werken imo.
    Als ik ammo hoor roepen dan donder ik meteen zo'n ding neer en op elke plek waar ik even blijf hangen leg ik als eerste een ammobox neer.

    Helaas is het idd vaak zo dat je ze het hele level moet achtervolgen en dan meestal word doodgeschoten door frustratie :'-(
     
  5. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    M98B heeft een kleiner magazijn (6 tegenover 11 kogels), maar een minder erge bullet drop (langer bereik) en doet volgens mij meer damage dan de M40A5. Conclusie, M98B is beter..? O-)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    O-)
     
  7. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik had deze fout niet mogen maken.. mijn minor was ballistisch onderzoek. :9
     
  8. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    op de ps3 versta je elkaar nog steeds niet.. komt vaak voor dat de microfoon gaat haperen.. heb dat niet bij 1 persoon maar bij iedereen. en andersom hebben anderen hier ook last van..

    heel erg storend want zo kan je nooit met je maten tactieken afspreken omdat je de helft niet verstaat.
     
  9. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik iets fout als engineer of is de m249 van de support klasse nou overpowered? Elke keer als ik begin te schieten tege zo een ding verlies ik toch...
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    skype :+
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    net even reviews gelezen en het topic gevolgd ga hem ook aanschaffen binnenkort :)

    hoe is de teamplay? speelt iedereen/de meeste samen of zijn er (te)veel egoïsten?
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Teveel egoïsten. Ik erger me doet aan de mensen die support spelen om te kunnen spayen met de M249... Verder dan dat kunnen ze niet denken, want ammo geven? Ho maar! Zelfs niet als je irritant om ze heen gaat lopen en schieten en select inhouden om te schreeuwen om ammo.

    Gerivived word ik nauwelijks, terwijl ik zelf als Medic veel probeer te reviven.

    Recons, daar heb je sowieso geen zak aan.

    Ooh, en ik moet stellen dat ik de M40A5 toch een fijnere sniper vind.. Waarom? Weet ik niet, maar ik schiet ze gewoon makkelijker neer met die gun :cool:

    Net de G18 unlocked trouwens, die is BAAS!
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Weten jullie dat je trouwens op Metro met de fotohokjes kan interacten? En er ook echt een flits komt 8)

    McSparkle, props :cool:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ah, zijn het fotohokjes :+, vroeg me al af wat dat nou inhield :+
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij TDM zitten zeker geen voertuigen?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee alleen squad deathmatch
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke wist niet eens dat die mode er nog was lol.

    Zo maar even proberen :lol:
     
  18. kamikazemier

    kamikazemier Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    need friends trollol

    Hallo! Ik ben nieuw hier, en ik ben op zoek naar serieuze nederlandse BF3 gamers om mee te spelen.

    Met serieus bedoel ik;
    -microfoon
    -spotten van enemies
    -teamplay
    -battlelog

    Ik speel voornamelijk conquest, en ben het een beetje zat om als engineer rond te huppelen en zo'n beetje de enige te zijn die weet hoe je enemies moet spotten of objectives moet targetten (back-button). Tenminste, ik heb het idee dat er maar weinig dit weten.
    Natuurlijk zullen er veel eendagsvliegen morgen weg zijn als MW3 uitkomt, ik hoop dat dat het gros van de noobs weghaalt :)

    Anyway, zijn er serieuze nederlandse spelers/clans aanwezig?
    Zo ja, add me plx :) -> Kamikazemier
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je bij de leaderbords leaven aan het eind van een ronde.

    Moet steeds wachten tot er een nieuwe begint dat is wel tragisch ^^
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit kan niet en was ook al het geval in beide bad company's. Naar mijn mening nog steeds de grootste design flaw in de interface.

    Niet dat ik me er zo druk om maakt, laadtijden zijn nou niet echt verschrikkelijk lang.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina