[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja één tweetjes gaan wel lekker, passes gaan dan ook wat strakker heb ik het idee? Alleen die schoten zijn zo mieterig slap...
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik speelde wedstrijden in '11 tegen AI en dan verloor ik soms, en ik vond dat helemaal geen ramp. En vaak vond ik ook toen bij de tegendoelpunt(en) ook een fout van mij of een mooie actie van de AI of iets wat ik beter kon doen de volgende keer.
    in '12 wordt ik gewoon fucking chagrijnig als ik verlies omdat ik de hele wedstrijd balbezit heb maar gewoon niet tot score kom, en als ik dan scoor sta ik 1 speel minuut later gewoon weer gelijk.. en ik kan in '12 ook niet altijd de fout zien die ik maakte of wat beter kom ik in '11 wel zag. in '12 kan je er lijkt het bijna niks meer aan doen behalve hem op z'n bek trappen
     
  3. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Schoten zijn nu wel redelijk.. Niet zo lekker als in pes 2011 of pre-patch, maar het kan er mee door. Wat me wel opviel is dat ik een paar keer met een aanval met knop (y) er wel eens een keertje langskwam. Dus da's positief. Ook het feit dat het lijkt alsof de blur verminderd is, doet ook het spel ten positieve. Op soms rare uberpaasjes en richtingsprobleempjes (denk een kwestie van aanpassen aan mij kant), heb ik voor de rest niet bijzonders meer gemerkt. Maar misschien komt dat later nog, zit nu in potje 2 met 1.02 :p
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit heb ik nou ook, als het 0-0 staat gaat het gewoon lekker, kom je 1-0 voor dan zorgt de CPU ervoor dat het 1-1 wordt, maakt niet uit hoe. Verliezen vind ik niet erg, maakt het juist leuker, maar wil wel verliezen op een eerlijke manier en niet op deze scripted manier...

    Ga gewoon deze patches wegpleuren en zonder patch spelen, speelt nog het lekkerst en het minst scripted.
     
  5. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Betreft dat, als m'n pc pes 2013 aankan, ga ik pes zeker voor de pc kopen ipv de xbox. Niet alleen is 't goedkoper in de prijs, maar ook het feit dat er user patches zijn die bijvoorbeeld de scripting weghalen is naar mijn mening het al waard.

    Overigens, merk dat de keepers nog wel erg gevoelig zijn als ik zelf in supercancelcitymode ga spelen
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Speelde vroeger PES op PC, al die patches en option files die er waren, echt vet! Ik hoop wel dat PES 13 helemaal een andere kant op gaat, weet iemand of PES 13 een compleet nieuwe engine krijgt of gaan ze door met deze?
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dit zegt gewoon al dat het een kut spel is. als we nu al beginnen over '13
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Kut spel is misschien wat overdreven, maar haal er persoonlijk gewoon geen plezier meer uit. Kreeg vroeger altijd een soort euforisch gevoel wanneer ik scoorde in PES, zelfs in PES 2008 of 2010. Dit jaar heb ik dit, met enige uitzonderingen daargelaten, niet gehad. Technisch is het waarschijnlijk de beste PES tot op heden, maar qua spelplezier één van de mindere voor mij.
     
  9. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    2013 is waarschijnlijk 2012 in 't zelfde jasje. Waar ik, kijkend naar me zelf, de eerste 3 potjes pes helemaal geweldig vind, en erna weer vastzit in het zelfde spelstructuur waar ik me aan ga ergeren :'-(

    Maar gelukkig is Pes nog steeds niet zo ruk als fifa, en daar doen we 't dan maar mee :9
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik juist wel, yes ik heb bij een keihard cheatende AI gescoord *i'm good:cool:*maar no joke als ik scoor denk ik nog wel steeds "yeah"

    Nee maar ik begrijpje helemaal en inderdaad kutspel is wat overdreven. Maar ik haal er weinig plezier uit, meer ergernissen.

    /Edit/ ik moet wel zeggen dat ik nog niet met de patch van vandaag gespeeld heb
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat ik het spel de eerste paar dagen/weken er meer plezier uit haalde, ook af en toe echt een goed gevoel na een goal. Maar hoe langer ik het spel, hoe meer de fouten opvallen. Die patches doen het spel, met uitzondering van patch voor de runbug, ook geen goed.
     
  12. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    na een aantal potjes zie ik nu ook steeds meer vreemde dingen. Spelers die nog houteriger ogen, voetenwerk dat totaal niet klopt (soms lijken spelers over 't veld te zweven), ballen die rechtdoor gaan op de keeper, en dan een hoek van 90 graden maken in de handschoenen van de doelverdediger. Lekker bezig.. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om ML te spelen :p. Tijd om maar weer eens terug te gaan naar Rollercoaster Tycoon 2 \o/
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    8)
     
  14. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe :p

    Maar toch.. ik mis de tijd van pes 4 en 09, waar ik maanden achter elkaar kon doorspelen. Nu zit ik al binnen 3 weken over dat punt heen..
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    haha maar RCT is wel echt classis :)
     
  16. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    RCT maakt blij. Achtbaantjes bouwen, kraampjes neerzetten, en die heerlijke draaimolen met dat geluid. Mên, da's instant happiness.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    RCT 2 _O_
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis die tijd ook... PES zag er niet eens zo extreem mooi uit maar het speelde gewoon heerlijk. Kreeg gewoon echt het gevoel dat ik aan het voetballen was. Gewoon hele middagen en avonden ML spelen. Het voelt nu gewoon té scripted. Ik kan ook geen Fifa spelen dus dan maar wachten op de volgende PES of Fifa Street, de enige Fifa die ik wel leuk vindt (behalve Fifa Street :cool:.
     
  19. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/\o/\o/

     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Die heb ik ook kapot gespeeld :cool: Good old times.
     

Deel Deze Pagina