Voordeel is dat de waarde na gebruik van die code al gelijk daalt, kan ik hem lekker goedkoop oppikken dadelijk, ga toch alleen maar de SP spelen.
ik merk het idd wel dat mn 2e hands games een stuk minde ropleveren dan 1-2 jaar geleden.. best wel een beetje erg jammer; als ik met ene game klaar ben zet ik m altijd op eBay
Geldt alleen als je het spel via de site van THQ pre-ordered. Alleen voor de VS geloof ik. Maar volgens mij krijg je de Season Pass in de VS sowieso gratis als je Saints Row: The Third pre-ordered. Hier niet
Available spring 12 ? Dan moet ie wel heel leuk zijn, wil ik h'm dan nog uit de kast trekken. Wel lekker veel extra's inderdaad
DLC van SR2 was volgens mij enorm matig, dus laat die season pass voorlopig nog lekker zitten. Puntjes die ik heb besteed ik dan liever aan Skyrim DLC, daar kan je al vanuit gaan dat het goede kwaliteit DLC is. Jup, is gewoon Liberty City, maar dan de eilanden andersom.
Hmm die Season Pass is dan pas in januari het aanschaffen waard zoals het er nu naar uitziet. Koop ik eerst wel wat anders voor mijn punten
De openingsmissie. Stond al wel eerder een deel van die missie op internet, maar de hele missie nog niet. Nu wel