[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Die is toch gebaseerd op een waar verhaal?

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Kan ik me bijna niet voorstellen. Misschien een klein deel :D

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gast wat lul jij nou weer slap? Hoe kan je nou weten hoe er bij hem les werd gegeven? Was bij mij ook vaak genoeg het geval dat we gewoon zonder specifieke reden een film in de les gingen kijken.

Dat iets bij jouw niet het geval is , betekend niet dat het meteen nergens gebeurd.

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan moet je Reckuuza zijn post zien. 8) Hij heeft het over onderwijs in het algemeen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gaat meer om het feit dat als het gebeurd, dat niet betekent dat het hele onderwijs kut is volgens Reckuzaa 8). Denk dat Willem dat (terecht) beetje vreemde uitspraak vond.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tyrant begrijpt me!

Oh, en 30 Minutes or Less wil ik ook wel zien! Toffe acteurs ook.

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Pulp Fiction, Donnie Darko & Full Metal Jacket bij CKV2 \o/ Achteraf was die leraar een nog grotere held. Als ik terugkijk kwam ik toen voor het eerst in aanraking met een ander soort films.

Gisteren overigens ook The Shining gekeken. Kan me wel vinden in het commentaar op het acteerwerk van die vrouw. Vond het ook erg irritant. Jammer, want verder zat het goed in elkaar en zaten er echt gruwelijke shots in. [7,5]

Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Beetje zoals Fargo dus ook waargebeurd zou zijn :+

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Haha, thx for not spoiling ;)

In dat geval ga ik hem ook even checken.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ugh. Wat voelde ik me belazerd toen ik op IMDB las dat het allemaal verzonnen was. 8) Wel een slimme keus van de makers, want doordat ik dacht dat het echt gebeurd was, vond ik het heel erg wat er met de personages gebeurde.

13. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb hem vandaag zitten kijken en ik had er ook veel meer van verwacht dan wat ik uiteindelijk gezien heb. Toen ik voor de eerste keer keek hoever ik in de film zat was ik op 17 minuten van de 1 uur 45 min. Voor de gevechten hoef je hem ook niet te kijken zoals Grave al zei. Ook dat het uiterlijk van een personage tijdens een verandering van shot (geen scene!) veranderd vond ik slecht.

Met een 3,5/10 komt hij er nog goed vanaf.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rise of the Planet of the Apes

Prima mee vermaakt. Grafisch heel goed gemaakt met die apen.
    Alleen in het midden had ik echt het gevoel dat ik naar een typische gevangenis film zat te kijken en bij het einde maken ze zich wel iets te makkelijk af, de makers. Met het verspreiden en dat kleine nieuwsfragment of Mars. Maar de rest was prima. :)

7.8/10

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha ja ik vond het wel mooi.
    Schijnt wel dat er ooit een Japanse toeriste in de bossen van Fargo is overleden omdat ze op zoek was naar het losgeld...

Mysterie alom :+

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Een :emo: voldoet niet, dus: :emo::emo::emo:

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net terug van de bios.

Naar In Time geweest.

Het concept van de film is super gaaf. De wereld (tientallen jaren verder) wordt overgenomen door tijd. Je betaalt met tijd, krijgt uitbetaald in tijd. En is de tijd op, ga je dood (simple it is). Wanneer je ouder dan 25 bent gaat de tijd pas lopen (je krijgt 1 jaar krediet), ook op dat moment stop je met ouder worden en blijf je eruit zien zoals je op je 25e was (je oma kan dus lekkerder zijn dan je vriendin).

Hoofdrolspeler wordt gespeeld door Justin Timberlake (ja, die knul die beter kan gaan zingen). Speelt overigens wel goed z'n rol. Hij leeft in een ghetto waar iedereen om zich heen nooit meer dan 1 dag te leven heeft, werken ze 'n dag niet, dan worden ze niet uitbetaald en gaan ze dood. Op een gegeven moment komt een man een kroeg binnen (in die ghetto) die meer dan 100+ jaar met zich mee draagt. Hij wordt achterna gezeten door 'time' dieven, Justin red 'm ...enz enz.

Film kijkt lekker weg maar niet bepaald een bioscoop film.

[yt]fdadZ_KrZVw[/yt]

6.5/10

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Knowing was net op tv.

Een film over een meisje dat in 1959 een hoop getallen op een a3 schrijft, in 2009 vind Nicolas Cage deze getallen en ziet dat er een link is met alle rampen die in de afgelopen jaren gebeurd zijn en gaan gebeuren.

Erg vermakelijk, met een hoog -damn wat zou ik in zo'n positie doen- gehalte. Het einde voor zo'n film leek me erg cliche maar dat was niet zo, wel een dubbel gevoel aan overgehouden maar heb me prima vermaakt.

6.8/10

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Klinkt als een heel tof concept. Maar jammer van Justin Timerlake en de wat matige uitwerking dus blijkbaar.

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Dit weekend ook in de bios gezien en sluit me er bij aan. Concept van de film is erg goed bedacht, maar de uitwerking had beter gekund. Ze hadden er veel meer mee kunnen doen, vanaf de 2e helft van de film wordt het beetje eentonig ipv dat ze nog een leuke twist oid er aan hadden mee gegeven is het voorspelbaar en oprekken van de film. En die car crash van die classic auto van het talut, toen moest ik wel even heel hard lachen zo slecht. Als je dat ziet denk je ook WTF, ik hoorde ook veel mensen tijdens de film toen dat gebeurde, was nog niet eens B film waardig, het geld voor iets fatsoenlijks was toen zeker op :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina