Nee, maar ik heb er nog niets over gehoord..? En wil weten of het serieus iets was, of gewoon een grap.
Gewoon één van Derksens roddelnieuwtjes. Hij zou volgend jaar naar PSV gaan. Zou het niet al te serieus nemen.
Zou best tof zijn, leuke speler. Maar geloof er niets van, zou ook onlogisch zijn om weer met geld te gaan strooien.
Misschien bij een mogelijke verkoop van Labyad? Maar dan nog, PSV heeft Lens en Wijnaldum voor de rechtsvoor positie. Laat PSV maar eerst een fatsoenlijke verdediger kopen.
Inderdaad, vul dat gat van Bouma maar eens op. We spelen iedere wedstrijd met 10 man lijkt wel en Derijck's vertrouwen is blijkbaar zo gekrenkt dat hij in een vormden zit . Dat is mijn enige mogelijkheid. Labyad is trouwens een 10 hé, geen rechtsbuiten. Ik hoop hem nog wel even te houden en Toivonen te verkopen. Scoort belangrijke goals, maar werkt voor geen meter. Met wat meer inzet zou hij er twee keer zoveel maken en assists geven.
Maar als Toivonen weggaat, en dat gaat hij hoogstwaarschijnlijk, dan gaat hij naar het middenveld. Tenminste, dat is wat gezegd werd door PSV. Daar is ie ook beter
Weer geen Gijp helaas. Maar dan nog wel beter dat Everse er nu zit, alles beter dan die journalisten van VI die daar gaan zitten.
Heb niet het idee dat Gijpie iemand is die met datums werkt Die zit er op een gegeven moment gewoon weer bij, als meneer het uitkomt. Daarop is het wachten.
Wel prettig dat toen Everse een wat langer verhaal over voetbal had en Genee het af wilde kappen, Johan hem door liet gaan.
Ja, ze hebben het eerste uur daardoor volgemaakt met Boerrigter. Was wel een leuke show, grensrechter met groeistuipen
Ik vraag me af of Gijp überhaupt wel terug komt.. Het duurt toch wel érg lang, elke week is het weer ja over 1 of 2 weken komt hij weer terug.
Toch niet wéér he! Barbera heeft echt totaal niks in te brengen, en als ze iets inbrengt is het 9 van de 10 keer poep. Daarnaast is Aad alleen leuk als hij trainer is; 21 = 5 (http://www.youtube.com/watch?v=ddJIW9ecxbE ). Evertse deed inderdaad wel een beetje geforceerd grappig, maar heb wel met vlagen hard kunnen lachen. Daarnaast heeft hij altijd wel leuke anekdotes. Ik denk trouwens dat Gijpie misschien wel nooit meer terug komt hoor, die gast zit echt veel dieper in de put dan dat veel mensen denken..