[XOne] [Forza 4] Photomode

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 12 okt 2011.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Sjeffy Coloursplash

    [​IMG]

    even een klein photosjopje er tussendoor!
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De volledige Nurburgring vind ik echt de slechtste plek om foto's te maken, het heeft echt totaal geen sfeer hoewel sommige er toch mooie shots kunnen afleveren. Maar de baan ziet er zo deprimerend uit, en zo ook op de bovenste foto waar de wagen zelf best mooi is gefotografeerd.
     
  3. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    goede feedback, wat zijn juist wel de locaties waar je "warm" van wordt dan?
    Want ik vind het heel lastig om een locatie te zoeken. Vond dit juist best een leuke plek...
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Eigenlijk zijn alle lokaties wel mooi om te fotograferen, behalve deze dus. Ja en voor de rest is dat voor ieder persoonlijk natuurlijk, alleen heb ik nog geen foto's gezien ergens op Sedona, eens een keertje proberen. :b:
     
  5. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het juist wel wat hebben zo die grauwe bergen in.
     
  6. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    zal eens even plekjes gaan spotten, zoek een mooi contrast plekje waar de colorsplash mooi uitkomt. en zoek een toffe auto waarbij ik dat kan doen...
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben benieuwd, moet zelf ook maar weer eens wat foto's maken, maar op het ogenblik ben ik nog te druk met decals inelkaar te knutsen. Je kunt zeker op die mistige ring wat moois maken, maar de mogelijkheden zijn door de mist gewoon erg beperkt, tenminste ik kan er niks mee lol :9
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nürburgring is best een lastig circuit door de mist idd, maar opzich zijn er wel genoeg leuke plekjes om foto's te maken. De Karrousel bijvoorbeeld, maar ook in een bebost gedeelte en het dan lekker grauw maken. Welcome to the Green Hell sfeertje!

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Deze zijn mooi, dat dichte gedeelte is inderdaad een van de mooiere plekken, de sectie's met al dat stoepkrijt haha zijn ook wel leuk om van bovenaf ofzo te fotograferen.

    En die eerste foto is wel lachen, dat wat gamers soms doen met al die foto's gericht op de vlammen - Warp 1, engage!! :D
     
  10. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    Team Bami :cool: Ask Blauw Hok :p
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Spyker !
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    @Bassiebaas; Dat ziet er erg netjes uit, er mist alleen nog wat scherpte, je zou iets meer met contrast kunnen spelen als je wilt, maar het beeld is best lekker. :thumbs:

    @AnubisNefer; Deze foto's vind ik persoonlijk je minste, heb zonet je album bekeken en ik vind die met de Ferrari en Koenigssssegdinges erg mooi gelukt, wel zie ik dat je vaak gebruikt maakt van het uitzoom effect. Bij sommige van je foto's is dat mooi, maar bij onder ander van die Ferrari in de garage geeft dat een averechts effect, en lijkt de auto daar dan wat uitgerekt in de hoogte, probeer daar iets meer op te letten en je foto's zijn top! :cool:
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Heel erg gaaf man!! :thumbs:

    Alleen dat publiek bij foto een breekt een beetje dat realistische effect omdat het een soort van 'copy paste' poppetjes zijn lol Ja daar kan jij niets aan doen natuurlijk, maar daar vanaf gezien een erg vette foto!! :D
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe wallpaper :) wat een effect, zo gaaf dat die auto er zegmaar zo uitspringt. :b:mad:Y)
     
  16. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! \o/

    Het publiek is inderdaad jammer. Op de tweede foto zie je ze niet, maar daar vind ik zelf de hoek minder tof.
     
  17. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Superman, die zwart wit is vet geworden man! =)

    @Maxx, thanks!
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Thx leuk om te lezen! Zal ook ff een toffe bigshot maken!
    Ik vind het leuk om een foto zw wit te maken en dan idd een voorwerp weer in te kleuren. Is best simpel te doen in photoshop!
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Thx ! Echter zoom ik niet uit, nooit! Ik gebruik de focus en het lijkt misschien erop dat ik zoom, maar dat is niet zo. Juist het effect dat je niet gebruikt en toch wel naar voren komt vind ik juist leuk.

    Ik focus en zoom niet. :D
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik zie dat hele uitzoom effect ook niet 8)
    Ik vind ze wel tof, alleen ietsjes meer kleur had ze goed gedaan.
     

Deel Deze Pagina