Hahaha, Marshall Hele leuke episode! Spoiler Einde zat er echt een keer aan te komen, maar nu vond ik het gewoon leuk Nora vond ik leuker, maar eigenlijk wel genoeg gezien nu.
Hurricane Ericson Echt een top aflevering! Die slaps waren ook echt genieten Volgende slap komt trouwens over 2 weken alweer.
Nora was echt sexy maar sinds dat ze haar tand verloor, is dat compleet verloren. Heb blijkbaar een echte breaker gevonden, zelfs op die foto zie ik het al weer voor me zonder die ene tand brrr. Verder toffe episode, blij dat ze nu veel flashbacks hebben, beste toevoeging van de nieuweling dat ze nu makkelijker naar de jongere dagen kunden.
Ik ben wel blij dat zowel How I Met Your Mother en The Big Bang Theory uit hun dipje aan het kruipen zijn. Het niveau gaat weer enigszins omhoog.
Toffe episode! Marshall was goed op dreef! En zoals namedwarrior al zei, sinds die tand ben ik ook klaar met Nora terwijl ik haar in het begin geweldig vond. Mooi hoe het nu weer gebeurde met Robin \o/
Aardige episode en sandwiches! , maar dat einde pfff. Benieuwd wat er gaat gebeuren, hopelijk krijgen we nu even de oude Barney terug.
Ik vond Ted en Marshall helden. Het einde was wel jammer. Hopelijk is er hierdoor wel weer ruimte voor onbegrensde awesomeness.