ik weet niet helemaal zeker of dit de juiste plaats is, maar ik vraag het hier toch maar even, misschien dat iemand raad weet!
Wanneer ik mijn xbox aan zet krijg ik alleen geluid over mijn dolby surround set, maar geen beeld. Ik heb dit meerdere malen gehad en heb mijn xbox zelfs al 2 keer teruggestuurd met dit euvel, maar bij microsoft konden ze niets vinden.
Nadat hij twee keer teruggekomen is werkte hij wel weer.
Nu heb ik het probleem weer, geen beeld wel geluid. Gister sprong het beeld na 2 minuten opeens weer goed, maar nu niet meer.
Mijn tv (Sharp aquos LC-32DH77E) heeft verder nergens problemen mee. Digitale tv en Blu ray speler werken perfect, beiden via hdmi. De Wii werkt ook perfect, via scart.
Het vreemde is dan ook dat mijn xbox via zowel scart als component, waar ik hem altijd mee aangesloten heb maar niet wil werken. Resetten van de xbox werkt niet (RT+Y), schuifje op de component kabel verschuiven werkt niet, harde schijf eruit en alle stekkers eruit werkt ook niet.
Is dit een bekend probleem of heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...