[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat voor bugs heb je dan? Nog niks gemerkt hier.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben nu drie verschillende bugs tegen gekomen. Één waar ik iets oppakte in een grot uit een wagentje, verdween die hele wagen. Andere keer een lijk en een andere keer een beest die ik neer schoot. Toen ik dichterbij kwam en hem optilde verdween hij ook.

3. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spel uurtje gespeeld, begin vond ik wat stroefjes. Maar toen ik eenmaal los gelaten werd...OMG awesome

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist de game 2 uurtjes gechecked. Wow, echt awesome! Begint heel erg vet en de game is zo enorm sfeervol. Wereld ziet er overigens super uit. Super soundtrack ook.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zo bizar, ik had in Fallout 3 wat vastlopers, in New Vegas nooit. 8)

Nu maar hopen dat ik morgen Skyrim heb.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb bij de first personview een beetje een ingezoomd beeld lijkt wel, in Oblivion had ik dit niet volgens mij.

En jeeezus, wat is dat persmenu onoverzichtelijk :+.

Wat een topgame, echt. Ben nu een grote Nord die twee axes aan het dual wielden is. Ohhyeah.

Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  7. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat geweldig om Bleakfall Barrows zelf eens te doorlopen. De demo liet daar echt maar weinig van zien besef ik me nu.
    Wat speelt deze game heerlijk weg zeg!

Alleen in Riverwood (erg klein dorpje) al behoorlijk wat quests erbij.

Sta ik in een inn, begint de bard opeens te zingen, episch!

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje over het levelsysteem. Klopt het dat je nu door de skills te gebruiken (heavy/light armor dragen, one handed weapons gebruiken, etc) die vanzelf 'levels' omhooggaan, van 15 naar 16 etc? En dat je bij het leveluppen dus alleen kan kiezen huis health/magicka/stamina en vervolgens 1 perk kan kiezen?
    In feite zou je dus zonder perks te kiezen maar gewoon door veel te gebruiken alles op 100 krijgen?

/EDIT: nee dus, als je skills omhooggaan door gebruik gaat je levelmetertje ook omhoog, got it!

Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beter valt het mee met die bugs, want verder heeft het alles in zich.

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hoooooly shite heb er net 4 uur opzitten en wat is dit een zwaar epische game. In de gamestore had de eigenaar per ongeluk een limitrd edition voor me besteld en na lang twijfelen heb ik die toch maar meegenomen :+ :D

Heb m'n eerste draak en shout al gedaan, ben nu van plan zwaar te relaxen en gewoon keihard te gaan genieten van deze bazengame. Wow.

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Shouts? Hoe werkt dat ongeveer? 8) Is dat je special attack die op RB zit?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar kom je vanzelf achter. ;)

13. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 uur.. Enkel een shout gevonden..
    Maar wat is dit episch zeg ...

Nog nooit een spel gezien wat zo'n hype volledig waar kan maken!

Even voor Vigil,

Perks geven bonussen en bijzondere voordelen en staan los van het levelen van je skills.
    Wel kunnen sommige bonussen pas bij een bepaald level gebruikt worden.
    Je moet dus ziezo door het gebruiken van de skills levelen en daardoor kan je ook mooie extra's toevoegen dmv. de perks..

Zoveel mooiere spelwereld als Ovlivion..
    Zoveel beter uitgewerkte dungeons..
    Zo gruwelijk veel te doen volgens mij, ik word er bang van :)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoor echt niks anders dan positieve dingen, en dat is zoals verwacht, maar altijd goed om te zien. Maar wat is tot nu toe hetgene wat je echt heeft weggeblazen.

15. Wilco360

Wilco360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is lastig te zeggen...

De wijze waarop het speelt, het speelt gewoon zo lekker weg.. Je wordt opgezogen in de wereld en in het karakter wat je maakt.
    De combat voelt m.i. Heerlijk aan en het spel heeft alles wat ik er bij Oblivion zelf bij moest bedenken. Ik vermoed enkele 10'en als de recensies binnenkort verschijnen..

Maar misschien is dit mijn 1edags enthousiasme ;)

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het is echt geweldig. Stel geen Red Dead Redemption graphics voor je. (Op mijn oude beeldbuis that is). Sfeer druipt er echter vanaf, alles is geweldig voor gegeven, dat het van dichtbij af en toe wat gekke textures bevat: so be it, totaal niet storend en echt een pareltje van een totaalplaatje.

Jammer dat de perks zo onoverzichtelijk zijn, maar daar kom ik wel door heen. Zit nu al te denken watvoor character hierna wil. Gaaf dat ze in de beginscene/introductie ook rekening hielden met waar je vandaan kwam. Tenminste, bij mij werd er over mijn thuisregio gesproken (ben een Nord).

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Joh, als het gewoon er zo uit ziet als wat ze ons voorschotelden als 360 footage, dan ben ik tevreden hoor. Dat was echt mooi genoeg. Ik denk dat ik het morgen wel ga zien :)

18. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Haha dat kan ik me van Oblivion ook nog herrineren, die gevangene aan de overkant die altijd een nare opmerking voor je had, oh good times. Hopelijk heb ik Skyrim ook morgen binnen.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het is echt formidabel. Net de eerste grot/gebouw gehad, het leveldesign is erg verfrissend. Geluiden zijn ook erg sterk, kletterend water etc!

Ik kan trouwens iedereen een Nord aanraden. Met twee bijlen door het leven gaan is toch wat iedereen wil?

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ga toch echt denk ik voor een Argonian hoor, vind ze er zo supervet uit zien. Ik lees op Neogaf trouwens verhalen over dat zelfs wanneer je de game niet geinstalleerd hebt, je zomaar uit het niets gigantische texture problemen kan krijgen. Textures die ineens niet meer laden enzovoort...niemand daar nog last van hier?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina