[XOne] Assassin's Creed: Revelations

Discussie in 'Games' gestart door Victor., 2 mei 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854


    Gaat wel tot Brotherhood dit. Of als je het in tekst wilt kan een samenvatting lezen van: AC1, AC2 en Brotherhood.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Zonde van de games, ze zijn beide super. Hou je van deel 1 dan zijn de andere games net zo vet. Het is gewoon meer van het zelfde maar dat is juist wat de game zo vet maakt. Open wereld, rond rennen en mensen omleggen in een mooie oude setting.

    Als dat alles teniet wordt gedaan omdat je de hoofdspeler gay vind,........ logisch is anders!
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    1 heeft wel de tofste setting, maar daarentegen ook weer de kutste gameplay (op de iets grotere vrijheid bij kills na). Deel 2 en Brotherhood zijn echt zoveel beter. Als Revelations de trend doorzet wordt die dus helemaal geniaal.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Na deel 1 had ik geen enkel vertrouwen in de aankomende games, gelukkig was ACII geweldig en bood genoeg variatie. ACB vind ik ook niet beter dan ACII, wel een prima game. Maar waarom is Ezio gay?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Gay? Die gast neukte elke vrouw in Florence als die er de tijd voor had. 8)
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    http://www.youtube.com/watch?v=q08jtQOVSP0&feature=player_detailpage
    Iemand enig idee of dit PC footage is?
    Het ziet er echt ontzettend goed uit, maar je ziet aan de menu's etc tussendoor dat het Xbox controls zijn. Wellicht dat ze een gamepad hebben aangesloten of?

    Zo zagen de SP beelden er namelijk niet uit, die we tot dusver te zien hebben gekregen in ieder geval.

    (Hoe voeg ik trouwens YT tegenwoording in op XBW? Sinds ze dat hebben veranderd op YT wil dat gewoon nooit meer lukken)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat personage met dat accent.


    Vond het 3 keer niks maar dat is mijn mening.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ik hoop dat deze game niet onder gaat toen tov van Skyrim en MW3 qua succesvolheid.
    Wacht al enorm lang op deze game en zal hem dan ook zeker spelen, wellicht eerder dan Skyrim als ik ze straks allebei heb. Revelations vond ik zo enorm goed. Heb er echt gruwlijk veel zin in :D
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Denk je nou echt dat Assassin's Creed ten onder gaat qua sales? :lol:
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Valt iemand het ook op dat er tussen video's in steeds veranderingen zitten tussen geluid en hoeveelheid bloed en dergelijke?

    Neem de trailer nou bovenaan deze pagina (red hand), op 1:46 hoor je echt een heerlijk geluid + een flinke dosis bloed.

    Nu in de let's play van gamespot van vandaag is het weer terug naar zoals het in eerdere AC's was.

    :confused:
     
  11. Bazjeh

    Bazjeh Classy as always

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de hoeveelheid bloed in te stellen, zoals je in deel 2 kon instellen of er wel of geen bloed te zien was. :p
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben ik de enige die het opvalt dat er bij de PEGI-rating staat :Mild Sexual Themes?


    Waren de vorige AC's dat ook? kan me niets "mild sexual themed" herinneren?:+
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was wel een seksscene in AC 2 iirc..
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Die missie The Banker..dat je door de bordelen loopt (in Brotherhood)
    Ik heb nog nooit zo fucking veel kreungeluiden gehoord in een game. 8) Of niet the banker, ik weet het niet meer precies. Iig dat je door die straten loopt en allemaal gekreun hoort e.d. Klinkt niet bekend? :+
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja, in Brotherhood ook min of meer, maar toen werd je ruw wakker gemaakt door die Borgia eikel. :mad:
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt benieuwd naar het verhaal met Minerva en Subject 16
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja ik ook wel, maar ik los expres niet die puzzels op van 16. Wat je overhoud zijn maar korte stukjes en die puzzels zijn mij veel te ingewikkeld voor dat korte filmpje wat je dan hebt. Ik neem aan dat dit tenminste in Brotherhood net zo is als in AC 2, maar ik doe die puzzels nooit, dus kan ook niet weten of die puzzels ook in Broterhood zitten.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Erg vet, maar het lijkt wel veel op Brotherhood, ook als je Ezio het heeft over dat de Assassins moeten aanvallen of dat er niet mee valt te sollen met ze.

    Is niet erg, want deze serie heeft tot nu toe maar weinig of geen echte vernieuwingen nodig gehad om toch echt een teringvette game te zijn.

    Imo hoop ik dat die in alle opzichten net als Brotherhood is, maar weet nu al dat die op een punt beter is: Je moet je winkels etc nu ook verdedigen en pas bij een volle status is die echt van jouw.

    Las dit in een PU preview, beetje zoals het ook gedaan is in The Godfather II game.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hopelijk is hij vrijdag al ergens te koop. Wordt gek van m'n broer! Haha, al mag ik niks zeggen met m'n Forza 4 en Skyrim hype.
     

Deel Deze Pagina