[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen!:thumbs:
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    _O_
    _O_
    ik bedoel ook dat filmpje natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  3. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heel leuk filmpje, maar bijna iedereen speelt alleen.. ik zoek me een breuk vaak naar mn teamgenoten die aan de andere kant van de map zitten en dan ben ik al weer dood.. ik weet niet of jullie t weten, maar iedereen gaat hoofdzakelijk voor eigen succes. dan kan t wel als teamspel bedoelt zijn maar zo werkt t in de praktijk niet
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat al gemerkt met BFBC2. Daarom 2 weken terug aangemeld hier op dit forum om wat squads te vinden die het spel serieus willen spelen en die punten willen pakken. Als je dan ook nog eens een mic hebt werkt het nog iets soepeler. Zonder mic lukt ook wel. Maar maakt het plaatje compleet met mic denk ik. Ik was net de enige in een map met een mic. Of die hem gebruikte tenminste. Ze luisterde wel naar wat ik zei dat zag ik wel. Alleen is toch fijn om die feedback terug te krijgen. Persoonlijke voorkeur natuurlijk. gr :thumbs:
     
  5. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die vanavond wil spelen? Met mic graag:b:

    edit: gt: MennoO
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Vanavond voor het eerst gespeeld (PS:cool:, en ik weet niet of ik het wel zo geweldig vind.

    Ik hou denk ik toch meer van de wat lagere instapdrempel en de gelijke kansen voor iedereen bij Battlefield 1943, ipv dit gedoe met 'perks' enzo, waarbij andere spelers veel wapens hebben die je zelf nog niet hebt...

    Daarnaast had ik de game ge-preordered bij zavvi/thehut, en je schijnt bij pre-orders recht te hebben op een aantal wapens, maar die code zat er niet bij!?!? Wel de online pass en dus straks gratis die mappack van 4 maps...
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Tot op de dag van vandaag snap ik niet waarom Battlefield niet meer op conquest is gericht maar op bijv. Rush. Oke Bad Company is een soort van spin off maar BF3 voelt meer aan als Bad Company 3 dan Battlefield 1942.

    En dan niet vanwege de setting maar vanwege de gameplay, maps etc.
    Juist conquest was zo machtig en de basis van de hele Battlefield serie. Nou is het tegenvallende spelersaantal (12 vs 12) ook niet genoeg voor een goed potje conquest, waar toch snel minstens 16 vs 16 voor nodig is.

    In plaats van spelersaantal opschroeven zijn ze meer bezig met graphics. engine e.d.
    Ik zou veel liever een ouderwets potje BF1942 spelen met 20 vs 20 op een 100% op conquest toegespitste map dan dat halve werk van tegenwoordig...
     
  8. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    1942 was op de computer. Daar heb je nog steeds 32 vs 32 op Conquest Large waarbij het minstens zo groot aanvoelt als 1942. Met binnekort de DLC heb je gulf of oman en wake island weer, die zijn en enorm. Bovendien komt dat de 'oude' conquest terug, waarbij 1 team begint met wat vlaggen en geen basis heeft.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt maar Battlefield 1942 --> 2002
    We leven in --> 2011

    Nu snap ik dat Xbox 360 z'n beperkingen heeft.. maar ik weet wel dat er een hoop meer kracht in dat ding zit dan de PC die ik in 2002 had :+
    Maar ik zou zeggen.. zorg eest voor meer spelers (sowieso moet 18 vs 18 ) ga dan pas funky doen met graphics en engines.

    Maargoed, door grafische geweld en de wensen van de mainstream zullen ze wel mee moeten..
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Eens met Aernhem. Eerlijk gezegd had ik liever een paar toffe mappacks voor BF 1943 gehad ipv Battlefield 3, want tot nog toe valt ie me nog een beetje tegen, vooral door dat unlock-gedoe, en ik vind de maps gewoon niet echt boeien.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    jammer dat ik dit nu pas lees, ik speel met nog 2 andere en gebruiken allemaal een mic. waarschijnlijk gaan we vanavond weer spelen. misschien vanavond een potje? we spelen tot ongeveer 22:00 i.v.m werk de dag erna.
     
  12. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Van COD liefhebber naar Bf3 is een hele verandering maar ik zit er lekker in nu. Zoek nu alleen paar gasten om een squad te beginnen. Mij friends spelen nogsteeds bf als COD dus. Wie een serieuze squad member zoekt. Voeg mij toe Nicola NL. Ben vanavond rond 6 uur online. Gr n
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het goed als ik je toevoeg?

    Woon in Assendelft by the way :+
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja tuurlijk, voeg maar toe. dat is wel dichtbij Assendelft.:thumbs:

    kunnen squads onderling ook communiceren met de mic?
    of gaat dat allemaal via de party!?!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    een keer of 10??? Misschien moeten ze hem een hele dag gaan kijken! :)
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0


    Consider it done.

    Als je gaat spelen wil ik wel even joinen met een mic. \o/:b:
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond 3 rondes in een squad gezeten met KAMIKAZEMIER. Via dit forum contact gemaakt. Was s'nachts dus zonder mic gespeeld. Maar we stonden gelijk wel 1 en 2 in de leaderboards. nummer 3 kwam met 1000 punten verschil. Zo hoor je het te spelen mensen. Maak die squads met je vrienden en claim die punten !!!

    Weet niet of het te maken heeft met CoD players nu BF spelen. Want zodra je BF begint te spelen weetje binnen 5 min dat het geen CoD is. Dus k betwijfel dat. Echt CoD speler zullen ook niet de game kopen omdat mw3 iets later uit kwam. Dat heeft er niks mee te maken denk ik. Er zullen er een paar zijn ja. Maar voornamelijk weten die CoD spelers wel hoe BF is hoor.

    Als er nog andere zijn die in BF3 mensen zoeken voor in een squad... GT ; LeeSpacey

    en Aanrader ; Kamikazemier... die gast heeft pilot skills niet normaal. Gelijk half de unlocks klaar gespeeld in een avond van alle helicopters :) good times.

    Ik ben meer dan zeer te vreden over BF3.
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe met een full squad is dit spel echt kicken.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wtf :D

    Ik ga ik dood! Ik respawn, me hele interface is weg 8), geen map geen punt A,B,C.

    Ga ik weer dood, kan ik ook niet meer spawnen.
     
  20. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had precies hetzelfde laatst. Gewoon volhouden tot de ronde over is of eruit gaan. Daarna komt het allemaal weer terug!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina