Het "Show je character" topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 nov 2011.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In dit topic kan iedereen zijn/haar eigen character showen waar mee gespeeld wordt in de wereld van Skyrim.

Info als race, class, skills en meer mag gepost worden, net als foto's!

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vet, ik zal vanavond even een fotootje maken van mijn character, ik heb ieder geval gekozen voor de katten ras, echt gruwelijk gewoon

3. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Wood elf! Ik ga voor de ranger/thief... Sneaken met je boog en de sneak-attack damage bonus blijft zoooo lekker. En natuurlijk inbreken en je zakken volladen!

Maar ik zal vast een tweede playthrough beginnen met een mage, eens kijken wat je met dual spellwielding allemaal kunt doen.

4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Yeah, heb een gespierde hoogblonde Nord die atm veel aan one-handed doet en er af en toe een spreukje tussendoor gooit. Hij heet Azuron Drovarson (:+) en hij heeft natuurlijk ook een dikke baard zoals eigenlijk wel verplicht is als je een Nord bent ^^
    Zal nog wel eens een fotootje laten zien.

5. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben Ahsaline Kyja, een Altmer. Ik weet nog niet zo wat ik wil worden en mijn skills zijn ver te zoeken. Binnenkort ga ik beginnen aan een beginnerscursus boogschieten. Ik ben gek op backpacken door de wilde natuur. Houd van avontuur en spanning. Eenmaal thuis maak ik lekkere gerechten en drink ik graag een wijntje bij de openhaard.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je hebt wel een beetje veel wijn gemorst.

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Denk dat het die dronken kerel was die dat heeft gemorst die nu op de grond ligt te maffen.
    Sommige mensen ook. =(

8. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd begonnen met een Red Guard, in Morrowind in Oblivion maar de intro en filmpjes waarmee ik me zelf heb zitten verlekkeren deed mij als eerste voor een Nord kiezen
    Vooralsnog geen spijt maar wat een game! Ben benieuwd hoe de game gaat verlopen als je met een ander character/geslacht gaat spelen.... Mijn Nord komt in ieder geval weinig vijandigheid tegen. Hij heet Aedan, onder de tattoos en laat ik nou die baard vergeten zijn........

9. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

ik heb nu ook geen baard. dus ik hoop dat iemand kan vertellen dat je dit later nog kan aanpassen. in Fallout 3 kon je toch ook later je kapsel enzo nog veranderen ??

10. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van een feestje :+

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zag op het beth forum een plaathe van iemand die tecnoviking had na gemaakt! Hij leek echt verdomd goed. Zal he straks eens opzoeken ^^

12. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha, tja het doet vooralsnog niets af aan mijn ervaring in de game...
    wat een game, dit wordt een slapeloos weekend en zou zo weer de ww in willen voor skyrim maar dat gaat me net iets te ver.

Lang Leve TES!!!!_O_

13. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs in de ww zou ik de eerste maand(en) waarschijnlijk nog het gevoel hebben tijd te kort te hebben.. bah moet weer eens slapen:x

14. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    @brogum

probleem is dat je zooo in die wereld en game zit dat je naar een toilet gaat zoeken in de game en denkt de broden die je vindt te kunnen eten, of ben ik dan te ver aan het gaan, of zijn er mensen die zich hierin herkennen?

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    8)

16. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven al die character foto's??? 8)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoeveel dubbelaccounts heeft Yellow nu precies?

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Iedereen behalve wij 2.

Ik zal zelf ook eens een fotootje maken later. Maar mijn Nord lijkt opzich wel op de 'standaard' mannelijke Nord. Tweede playthrough (over 10000 jaar als ik met dit char klaar ben) maak ik een mooi vrouwtje aan.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb zelf een Wood Elf, zal vanmiddag even een foto maken.

20. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, probleem voor mij is dat ik met kromme tenen op m'n werk zit, een weekend gevoelsmatig een halve dag duurt en in mijn dromen ook nog wel eens aan het questen ben.

Toilet heb ik tot nu toe altijd wel gevonden *)

Ben trouwens een woodelf en zal vanavond een fototje posten O-)

Deel Deze Pagina