*splut* Eindelijk een vervolg! Een van mijn meest gespeelde games aller tijden. Verslavend en frustrerend tegelijk..
ik heb nu trials hd gekocht omdat is DotW was.. dacht ff zoeken op xbw maar stond al bovenaan wie kan ik even toevoegen op xbl om tijden te vergelijken(met de oude trials HD dus.. ik wil ook Evolution halen binnekort??
ai doe ik dat straks ff.. moet nog wel ff oefenen hoor voor ik jullie tijd beat eerst ff wachten tot ik genoeg enrgie heb om die xbox aan te doen.. waant lig weer half ziek op de bank
Wat is dit nou weer? Heb net Trials HD gekocht, moet ik een update downloaden, zegt hij 'Update Failed: Can't download the update'. EDIT: Hmm... vaag, nu downloadde hij wel de update
zo verslavend om de tijd van andere te verslaan (CyberFusionX en Reflex Vato) dat zijn nog de enige die ik in mn lijst heb maar toch al zo leuk xd
Wacht maar tot je later met honderdsten (ja 0,01s) wint of verliest en in mijn geval is dat meestal is het het laatste. Voor tijden mag je mij ook wel toevoegen, echter zijn mijn tijden niet zo heel spectaculair.
Dus ik dacht maar weer eens verder te gaan met Trials... ... Volgens mij ben ik een beetje roestig. Maar toch. TOCH ga ik die Donkey achievement halen! Net zoals ik die Marathon achievement heb weten te halen ondanks mijn crappy skills. Maar toch... 'even' een track proberen, en hoppa. Je bent gelijk weer veel te lang bezig. Deze game is een drug.
Ah, vandaar. Die heb ik nooit gekocht, wel die eerste uitbreiding. Ik wacht nu op het nieuwe deel van Trials, als ik weer een 360 heb
Hoe kan dat nou, dat als je eindelijk lekker ver komt met die Donkey bike zonder fouten te maken. Je op een stomme manier afgaat (te hard bij het achteruit rijden met je rug tegen een tonnetje gekomen). En dat je daarna opeens niet eens meer foutloos voorbij het begin komt? Frustrerend. Mijn beste is 5 fouten. Ik kom er wel... Als ik Marathon kan halen (20 banen foutloos) moet ik toch wel 1 lullige baan foutloos zien te halen! Er zal wel niemand zijn die wat pro-tips voor me heeft?