1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mijn volgende unlock voor de jet is de extinguisher, gaat vrij hard met de unlocks, maar ik ben natuurlijk ook een Top Gun :cool:
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Bagger is dat! Kevin gaat hier ook een account maken, dus dan kunnen jullie hem ook vragen om een kick.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zat gister te kutten met een maat van mij, hij zat in het andere team ( waren gewoon met party gejoined ) hij was aan het snipen en ik had hem met een headshot in een Jet (h) haha mijn longest headshot is nu 160M.

    Mijn maat heeft Longest headshot 694M :eek::eek: in caspian border van basis tot basis heeft die iemand uit zon gun geschoten haha.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Javelin is alleen handig als er een recon meespeelt met soflam. Die kan dan ook de vliegtuigen voor je taggen en dan kun je dus op alles locken met de javelin. NIet alleen op de tanks
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    klopt, maar Javalin is eigenlijk voor ground vehicles, maar daar werkt het echt niet op... en ze moeten srsly die kut AA guns nerve gvd zeg krijg ze gwn niet kapot.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgende unlock is under the radar (voor jets)! Ben benieuwd of dat wat werkt :)
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Vlieg je met muis/tobo, 360 controller of stick?

    Heb je nog een tip? Met muis kan ik echt niet vliegen en m'n 360 controller instellingen zijn nog bagger. Snap ik niet want in flightgames als BirdsOfPrey of AceCombat kan ik wel aardig vliegen ... dus denk ik, die controls moeten toch ongeveer hetzelfde zijn!?!?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Muis/Tobo, eigenlijk vlieg ik hetzelfde als in BF2, met scherpe bochten of bij benadering van neem ik gas terug, waardoor ik niet de tegenstander voorbij vlieg en dat ik makkelijk kan zien welke kant hij opvliegt, bovendien vind ik het makkelijker om targets te locken op die manier, bovendien vlieg ik meestal even naar de grens van de map zodat ik rustig en duidelijk kan zien waar er jets/heli's zijn en wat ze aan het doen zijn, een mooi overzicht van de map zeg maar :), daarna ga ik er een spotten en dat wordt dan meestal mijn target.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gewoon met muis en toetsenbord ik. Idd zelfde als Jorrie hetzelfde als in BF2... scherpen bochten etc maken met muis is gewoon goed te doen... enige wat ik heb veranderd zijn de X en Y assen.

    Dus als ik naar boven slide met mijn muis, dat de Jet ook omhoog gaat ipv beneden. En dat rechts sliden ook naar rechts sturen is. Vind ik zelf makkelijker en fijner, maar dit is ieder voor zich ofc.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ok, dank aan beide. ga het weer eens proberen:) Oh, hebben jullie nog een bepaalde sensitivity. Bij mij lijkt net alsof ik nauwelijks een bocht kan nemen, terwijl sensitivity toch vrij hoog staat. Dat komt dus door de snelheid? Hmm, wel logisch ja

    (met neerhalen met AA gun geen probleem. Gisteren 4 jets neergehaald. Wel mooi want je moet heel erg je target 'leaden')
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Sensitivity heb ik niet veranderd :)

    Met een AA gun heb je zomaar een Jet neer ja, als je het even doorhebt heb je er zomaar een neer, altijd leuk :cool:
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mocht iemand ff in zn eentje willen vliegen op Caspian Border, zeg het me ff. Zet ik aan dat je in je eentje kan beginnen. Het het gisteren ook fftjes gedaan namelijk, heb het nu aardig onder de knie.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    sensetivity heb ik zelfs iets lager gezet als de default... Maar sensetivity ligt er ook aan hoe snel je muis zelf is. ik kan bijvoorbeeld switchen tussen 800 / 1600 en 2100 pi... mijne staat altijd op 1600 en met sniper als ik een target volg klik ik 2 keer en dan staat die op 800 pi dan gaat die iets langzamer en dus betere / steady aim
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey peter , wat is de naam van je server ?

    Ik zou best wel willen leren vliegen namelijk en dan kan ik jullie sávonds ook joinen om mee te gamen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Flying school server,.. dat heb ik op de XBox ook nodig. Anders kom ik nooit verder in co-op :+ Die 2e missie faal ik continu.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tsjaaaaaa, BF3 op een 360, dan vraag je er toch wel een beetje om! :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alternatief is dat ik een game PC bouw, aan mn tv hang en continu m'n kont geschopped krijg door de M/KB spelers.

    want achterover hangen op de bank met een controller is een must
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina