De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    SMART TV werkt als een tiet, blij dat dat erbij zit! :thumbs:
     
  2. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet helemaal zeker of dit de juiste plaats is, maar ik vraag het hier toch maar even, misschien dat iemand raad weet!

    Wanneer ik mijn xbox aan zet krijg ik alleen geluid over mijn dolby surround set, maar geen beeld. Ik heb dit meerdere malen gehad en heb mijn xbox zelfs al 2 keer teruggestuurd met dit euvel, maar bij microsoft konden ze niets vinden.

    Nadat hij twee keer teruggekomen is werkte hij wel weer. :x
    Nu heb ik het probleem weer, geen beeld wel geluid. Gister sprong het beeld na 2 minuten opeens weer goed, maar nu niet meer.

    Mijn tv (Sharp aquos LC-32DH77E) heeft verder nergens problemen mee. Digitale tv en Blu ray speler werken perfect, beiden via hdmi. De Wii werkt ook perfect, via scart.
    Het vreemde is dan ook dat mijn xbox via zowel scart als component, waar ik hem altijd mee aangesloten heb maar niet wil werken. Resetten van de xbox werkt niet (RT+Y), schuifje op de component kabel verschuiven werkt niet, harde schijf eruit en alle stekkers eruit werkt ook niet.

    Is dit een bekend probleem of heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mwoah niet echt nodig, maar het is even gemakkelijk dat je alles kan updaten enzo. Binnenkort komt wel op Smart TV de applicatie Plex, en dat is wel heel erg chill. Dan heb je er gewoon een goede mediaspeler in je tv zitten. De prijs is nihil tussen de 5000 en 5700, ik zou voor de 5700 gaan.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol bij de Media Markt was de 37D6510 incl. korting nog iets van €1050..
    Ik bestel hem dus mooi bij 4Launch Eindhoven voor €800. :thumbs:
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Zo, de Smit module binnengekregen, en alles werkt perfect, eindelijk mooie kwaliteit :+
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ga ervan uit dat je xbox geen hdmi heeft?

    Scart??????????????????????? Je maakt een geintje?

    Hoe zien die componentenkabels er bij jou uit? Je hebt dus een rood en een groen en een blauw tulpje?

    Staat de xbox op 720p of op 1080?
    Kan de tv wel 1080p aan over componenten? Dat is vaak niet het geval en is 1080i of 720p het maximale.
    Zet de xbox s daarop en kijk of het probleem dan verdwijnt.

    Heb je al s een andere kabel geprobeerd?
    Probeer s een HD VGA kabel. Via VGA kan de tv 1080i en 720p aan, maar geen 1080p

    OPMERKING
    Zie blz. 29 voor AV-signalen (zie hieronder).
    HDMI: 480i/480p/576i/576p/720p/1080i/1080p
    ANALOGUE RGB: 576p/720p (50 Hz)/1080i
    De ANALOGUE RGB aansluiting (PC) (EXT4) is niet
    compatibel met 480i/576i/1080p signalen.


    Uit de handleiding blijkt dat de tv geen 1080p via componenten aankan en dus alleen 720p en 1080i en dan alleen 50hz!!
    Dus games als Gears of War of Halo doen het niet.
    Analoog rgb is componenten.

    Heb je de xbox wel s op een andere tv geprobeerd, zodat je kunt uitsluiten dat het probleem niet bij de tv ligt?

    Wat voor dolby surround set heb je eigenlijk. Gaat daar ook het beeld doorheen of sluit je de xbox direkt op de tv aan?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb een Panasonic 3D tv en Panasonic 3D BD-speler en krijg ik met Pirates of the Caribbean 3D de melding dat mijn setje niet geschikt is voor 3D weergave 8)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Eindelijk een HDTV gehaald.
    Geen LED die ik eigenlijk eerst wilde, maar gewoon een LCD, een Samsung LE37C630, 1080p, Full HD, en gewoon puur 100Hz ipv al die vage 100Hz CMR (wat eigenlijk gewoon 50Hz is) bij de LED modellen 40D5000 en 40D5700.

    [​IMG]

    Fatsoenlijke HDMI kabel erbij aangeschaft en je-zus, wat een verschil. TV is echt al megahuge in mn kamer, van rond de 28 inch naar 37. Scherp, kan alles weer lezen, ziet er awesome uit. Voor maar 442euro bij de MediaMarkt. Ben er blij mee :D
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mooie TV man, veel plezier ermee!

    Weet je toevallig ook hoeduur de 40D5700 was bij de Mediamarkt met die korting eraf?

    thanks.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Dacht iets van 480,- weet niet meer heel precies. Check anders ff mediamarkt.nl, daar staan die kortingen binnen de verschillende prijsklasses qua tv's.
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oh oke. Op de MediaMarkt site staat alleen de 5000, en die is 494, wat zou betekenen dat hij zonder korting 494 + 75 = 569 is :{.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ja MM heeft alleen de 5000 idd, tenminste, die zag ik alleen gister. Hij is idd 494..te duur? :+
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    hmm lijkt me dat ze ook wel de 5700 hebben. Nee niet te duur, maar op internet is hij te vinden voor 519 euro. MM met hun zogenaamde korting komt uit op 494, dat zou betekenen dat hij voorheen 569 euro kostte. Daar klopt natuurlijk niets van.

    Misschien dat ik morgen even langs ga om te kijken wat de prijs is van de 5700, en als de prijs me niet bevalt wacht ik wel op de sinterklaas/kerstaanbiedingen :cool:.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Anders zeg je dat ie wel erg duur is normaal, als ie overal al rond de 520 wordt verkocht.
    Wellicht kan je dan nog wat korting krijgen. :+
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voor de 5700 hoef je niet naar MM. Ze kwamen bij mij aan met een bedrag van 729 euro :'). Toen maar op internet besteld voor 540. Scheelt een hoop.
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja zou het eventueel kunnen proberen :p.


    Loool, dat is wel belachelijk ja. Waar heb je hem op internet besteld als ik vragen mag?
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Besteld bij: http://buybestshop.eu. Goede service, en gaf een lagere prijs dan andere webshop. Hou er wel rekening mee dat je andere halve week moet wachten op je tv in verband met levering. Maar het scheelde mij 40+ euro met andere webshops, dus ik vond het snel verdient. Ik kan best een weekje zonder tv.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    MM is een dure vogel inderdaad. Gisteren naar de 37D6510 gekeken en die kostte daar (incl korting) iets van 1050. Terwijl ik hem bij 4Launch voor 800 kan krijgen. 8)
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke thanks! Alleen hij is inmiddels alweer 560 zie ik: http://buybestshop.eu/product.php?id_product=196.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zag het ook al ja. Anders geef je aan dat je hem twee weken terug voor 539 euro heb gezien en dat je hem ook eigenlijk voor die prijs wil. Omdat je toen verlegen zat om je centjes kon je hem toen niet kopen, blablabla. Mailen en vragen kan altijd :+ 8)
     

Deel Deze Pagina