[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, ik had precies hetzelfde. Vergat helemaal de tijd om te sporten, dus ga ik vanavond maar. :+

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vinden jullie het ook niet erg jammer en gewoon stom dat je in de menu of journal je character niet ziet? Je ziet nu niet hoe je eruit ziet en ook niet wat voor kleding, items of weapons je geequiped hebt en hoe die eruit zien als je ze aanhebt. Vind dit nogal armoedig.

3. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    RB is toch een shout?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt. Ik vind dat nieuwe Perk gebeuren ook wat onduidelijk qua navigeren.
    Trouwens, hoe gebruik ik magie? Ik ben een wood elf en vond een boek en daarmee leerde ik een magic skill.

5. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Iemand een idee hoe je weer vriendjes kunt worden nadat je paar dorpelingen kwaad hebt gemaakt?

Door guards opgepakt worden is een optie, maar bij het begindorp zijn geen guards.....

Heb al paar dorpelingen moeten doden omdat ze me achterna kwamen,.. paar dagen wachten had geen zin heb ik geprobeerd.. :{

Maar wat een game _O_ _O_ _O_

6. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik zal is rondvragen in die bar!

7. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor hier mensen praten over een "shout", wat is dat eigenlijk?

Ik ben jaloers aan jullie verhalen, ik heb de game besteld op gamedumper en ik hoop dat ik hem morgen in mijn brievenbus kan aantreffen.:thumbs:

8. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb skyrim gistermiddag besteld bij gamedumper en hij valt 5 minuten geleden door mijn brievenbus...top! :thumbs:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Mooi, dan kan ik vanavond ook aan de slag.
    Wordt nog een laaaaaaange dag.

Gamedumper is wel een adresje om in de gaten te houden btw! Lekkere prijsjes en snelle verzending.

10. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn dragonshouts, door de taal van de draken te leren en hun zielen te absorberen leer je deze shouts. Deze kosten geen magie o.i.d. en zorgen bijvoorbeeld voor een tijdelijke vertraging in tijd, een setback voor de hele omgeving, blikseminslag op je vijanden enzovoort.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nice!

Probs voor Bethesda dat er bij Skyrim geen online pass zit, en ook helemaal geen preorder exclusive DLC of dergelijke bende. Zie je tegenwoordig nog amper! :thumbs:

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Omdat deze vraag nog geen 100 keer is gesteld in dit topic maar geen zin de laatste 30 paginas terug te lezen. :cool:

Skyrim heeft low res graphics als je de game installeert op de hdd toch?
    Maar iemand riep dat er een update beschikbaar was sinds (gistermiddag?) is deze update om deze "bug" met de low res graphics te verhelpen of moet ik em nog steeds vanaf de disc spelen voor de beste kwaliteit?

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja bij mij ook! Maar dan al een kwartier geleden! :+

Inderdaad zie je tegenwoordig maar weinig en vind het zonde want al die exclusive DLC is alleen maar geld melkerij vanuit de gaming industrie.

Edit: Oops dubbelpost by bad. :+

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon vanaf de disc spelen Juun, die update heeft niets aan die textures veranderd. ;)

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik moet zeggen, ik speel nu Expert en dat is al redelijk pittig! Wel uitdagender op die manier.

Ik had gister trouwens al een mannetje die met me mee wilde op reis. Het mooiste van dit; je kunt 'ruilen' met hem. Je kunt naar zijn inventory en deze helemaal leeg halen en je betaalt er niks voor.

Ik was trouwens ff in een meer naar parels e.d. aan het duiken en opeens zie ik een Eland over de bodem van het meer lopen. 8)

16. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb men eerste draak verslagen er zullen vast meer mensen zijn die dit al hebben gedaan. Maar de vraag is de shout die je krijgt als je de draak dood is die bij iedereen hetzelfde of is dat random ,ligt het aan het type draak of aan je ras? Ik heb nu een soort shout die mensen omver blaast.

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oei jammer.

Hopen dat Skyrim niet 1 van de games is die mn xbox graag opeet. Want ene game maakt ie wel kapot en de andere niet. Hoewel tot nu toe alleen gebeurt is bij Fable 2 LE en voor de rest heb ik nooit meer risico willen lopen. :+

18. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben bang dat ik teveel uren in Skyrim ga steken dat ie vanzelf wel kapot gaat.
    Ze zullen vast wel werken aan een patch.
    Ik neem ook geen risico dus installeer ik toch wel.

En op het moment van typen valt ie in de brievenbus. :D

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En wat als je de game op USB-stick installeert? Heb je dan de betere graphics + sneller laden en stil ??

Mijn exemplaar van gamesync is ook binnen!

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je krijgt hem vandaag, hij viel bij net ook op de deurmat.

Tering wat is het moeilijk om een poppetje te kiezen! Zat te denken aan argonian, maar weet niet eens echt waar ze goed in zijn.

Edit: Wut waar hebben jullie het over? Ik krijg een update bij het opstarten van het spel....

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina