Ik ga hem sowieso ooit halen. Rayman is awesome en de stijl is awesome. Oh, en platformers zijn awesome. Alleen wat denken al die publishers dat ze hun game uitbrengen in dezelfde maand als al die must-haves? En in december komt er weer geen drol uit.
25 november is bijna december. Gewoon kopen dus. (ben ik echt de enige die em al in de pre-order heeft staan? )
Ubisoft will release a demo for Rayman Origins on Wednesday 9th November. The demo goes live on PlayStation Network and Xbox Live. It contains three maps from the Jungle, Food and Ocean worlds. Collect nine Electoons and you'll unlock a new costume. A custom map to navigate through the worlds is also included.
Deze game gespeeld op de Gamescom en hij is echt fucking nice. Deze ga ik sowieso halen. Hoop dat de demo wel anders is dan die van de Gamescom.
Wat een demo! Mooiste artstyle die ik dit jaar heb gezien. Muziek is top, geluiden geinig! Gameplay is ook leuk. Voor 30 euro koop ik hem! Ik zit namelijk alleen een beetje in over de mogelijke lengte.
Zal vanavond even de demo proberen, leuk om deze een keer aan te schaffen als budget game. Met al dit geweld deze maanden ben ik bang dat Rayman even geduldig moet wachten.
Rayman behoort tot dat geweld. Dat andere games maar even wachten. Rayman heeft de sales harder nodig dan een Call of Duty (bijvoorbeeld)
Als iemand me 10 euro geeft koop ik hem! Hij is trouwens wel geniaal. Ik moet alleen nog 300 scoren in dat tweede level en dan heb ik al die 9 dingetjes uit de demo verzameld. Beter dan Skyrim.
Dat kostuum, is dat alleen voor de demo of zou je dat ook kunnen gebruiken in de full game? Anders laat ik het zitten, wil het nu niet al te veel spelen als ik er in de full game toch niks voor terug krijg.
Geen idee. Maar er zullen vast wel achievements in de full game komen voor het verzamelen van al die punten, trophies en medailles. Het enige waar ik nog op wacht is wat reviews over de lengte en het aantal levels. Als er veel levels zijn koop ik hem zelfs voor de huidige prijs. \o/ Eindelijk weer eens een platformer die in de buurt komt van de Mario games!