Leuk spel. Ziet er erg nice uit, speelt lekker en ik denk dat het best uitdagend kan worden als je voor alle levels een gold medal wil halen. Alleen zag ik wel bepaalde plaatsen in levels waar je alleen in co-op in kan komen, dat vind ik dan weer wat jammer. En je bent best wel snel dood, en dan heb ik het alleen over het onderwater level. Tijdens die chase scene, als je even ergens achter vast komt te zitten ben je meteen dood en kan je weer helemaal van het begin overnieuw.
Geweldige demo! Muziek is awesome, en het oldschool Rayman gevoel kwam al snel naar boven, maar ook vrijwel het gemis dat het geen 3D spel is geworden helaas..heb ik eig alleen maar nog meer zin in bij het spelen ervan. Toch laat ik hem even liggen, ACR en Skyrim gaan me al genoeg kosten..en deze game voor de volle mak aanbieden, is me toch echt net ietsje te veel.
Mijn enige commentaar is dat je niet met Rayman speelt. Wel hilarisch dat hij onder dat beest hangt, terwijl Rayman erop zit.
Dus? Dat verandert er toch niks aan dat die korter zijn dan deze game. Kan ik er wat aan doen dat jij het al snel weer hebt gezien. 10 uur voor een platformer (of voor wat voor lineaire game dan ook) is gewoon een hele nette tijd. En boven het gemiddelde van de meeste games van tegenwoordig.
Daarnaast zijn er nog de time trials, medailles, trophies en andere challenges, dus verviervoudig die 10 uur dan maar.
Die filmpjes wat ik heb gepost waren allemaal mijn eerste run en zitten dus allemaal onder de 10 minuten. Maar ik denk ook wel dat dit de gemakkelijkere levels zijn als ik kijk wat ze allemaal in de trailers hebben laten zien.
Deze vond ik idd easy. Enige wat wel moeite kost is de medaille halen voor elk level. Daarvoor mag je volgens mij geen pickup (weet ik veel wat voor bestjes het zijn) missen, want anders haal je geen 350.
Hopen dat hij goed gaat verkopen zodat ontwikkelaars zien dat we meer platformers willen op de 360 ipv al dat shootergeweld
Geweldige demo zeg. Prachtige scherpe en kleurrijke graphics, grappige characters, leuke humor, gewoon echt een 'feel good' game. Iets wat we naar mijn mening ECHT nodig hebben. 60+ levels zie ik, 4 player co-op, genoeg te collecten...ja hoor, deze game komt er nog wel bij mij.
Ik heb Skyrim net verkocht zodat ik deze game kan kopen. Eindelijk een leuk spel om samen met mijn vriendin te doen!