Net Skyrim gekocht .. wil hem gaan installeren komt opeens STEAM .. kan ik nog 2dagen gaan wachten klote zooi ! niet eerlijk voor de ps3/xbox360 doet de game het gewoon alleen voor de pc moeten we weer langer wachten!
Zit te denken om een russische Skyrim key te kopen. Kan hem al vanaf 10 euro krijgen, maar dan moet ik via een Russische wholesale site gaan werken die geen europese CC's accepteerd. Gebruiken een of ander systeem dat WebMoney heet, geen zin om me er in te verdiepen. Is het al bevestigd dat Skyrim cloud storage zal hebben? Kan ik mooi op m'n pc en laptop spelen met dezelfde savegame
ik probeer ook al geld te krijgen op een webmoney account. Maar helaas, heb maar gesetteld voor $29,95
http://www.indieroyale.com/ Nieuwe bundel (post het maar hier ). Nu wel direct te betalen via paypal!!
Hier ook Paypal, of iDeal als ik toevallig die random reader in de buurt heb. Paypal is wel veilig, behalve als je voor paypal hetzelfde wachtwoord gebruikt als voor je Steam Forum/account (wat sowieso al dom is ).
Haha, nice. Ben ik toch even blij dat ik admin bij dat defacersforum ben geweest, doen ze mij lekker niets . *mailt door dat ze jullie moeten pakken*
Mag hopen dat mensen zelf ook verstandiger worden om geen credit card te gebruiken na de PSN Hack en nu de Steam Hack. Gebruik zelf weleens Ideal als ik iets koop via Steam.
Hm, ik heb eigenlijk geen idee welk wachtwoord ik gebruik. Ik ben zelf altijd zo stom om op meerdere sites hetzelfde wachtwoord te gebruiken. Maar ik weet niet of Steam nog mijn pre-bioware/PSN hack wachtwoord heeft of niet. Hm...Niet veel zin om weer overal alles te moeten veranderen. Dit is echt het jaar van de hacks.