1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand me helpen. Ik ben bezig met mijn virtual pro, maar snap niet wat ze bedoelen met de accomplischment dubbele aflegpass ( golden - wereldklasse of hoger)

    Met (Y) afleggen werkt niet en met (A) niet en tot slot met (X) ook niet:emo:
    en (B) is schieten dus die ook niet WTF?!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon de voorgeef knop twee of drie keer achter elkaar indrukken.
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    nope werkt niet nu al 5x geprobeerd
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Feyenoord is echt een bazen team. _O_ Weer 7-2 gewonnen, inmiddels in divisie 6 2x gewonnen nu. Nog 10 puntjes te gaan !:+
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel met Feyenoord career mode in de Premier League. Sta nu 6de op wereldklasse. Ze hebben echt veel talenten. Gemiddelde van m'n basiself is nu echt 19 jaar volgens mij. Heb Labyad ook gekocht en in de winter maar eens Maher kopen
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    pff je kan wel zien dat ik al 12 jaar geen fifa meer heb gespeeld..

    ik heb ff een vraagje. als ik een opstelling maak zie ik alleen de ALG. beoordeling.
    Dus als ik een spits op de blek van de keeper zet staat er bij bij keeper alsnog 82 terwijl het toch echt een spits is..

    hoe kan ik zien hoe goed iemand is op de plaats waar hij staat ipv alleen maar de algemene beoordeling??

    met pes als ik een spits van 80 had en die zette ik keeper veranderde die 80 automatisch in 40 oid
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is bij FIFA ook ieder jaar geweest, maar nu niet meer. Omdat de speler niet sléchter wordt, het is alleen aan aanwijzing over hoe 'fijn' de speler die plek vindt. Als je Cristiano Ronaldo als centrale verdediger zet, zal hij nog steeds al de sprint-en lucht-duels winnen, en hard kunnen schieten. Alleen kan hij niet goed verdedigen, waardoor zijn punt omlaag gaat (CB = goede tackling en marking).
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Nog 2 wedstrijden om 2 punten te pakken om te promoveren naar divisie 5. :)
    Laatste pot met 1-5 gewonnen!:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2011
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Net toch een zuur potje H2H. Het was Real madrid - Real madrid. Ik heb nog nooit zo goed gespeeld alleen de kansen gingen er maar niet in echt ongelofelijke kansen. Ik had uiteindelijk 17schoten waarvan 9 op goal. Hij had 3 schoten waarvan 2 op goal. Heeft iemand handige tips voor het afmaken? Want ik wil aardig hoog komen in H2H maar zo gaat het gewoon niet lukken. Ook tegen een Casillas moet er gescoort worden. Ben vandaag begonnen en zit nog in Seizoen 9 maar heb tot nu toe alles gewonnen en deze dan gelijk. Maar ik win vaak met 1punt verschil maar heb dan toch 2maal zoveel kansen maar vertik het om ze erin te schieten|:-
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Probeer 4.5 sterren teams of lager. Ik heb het gevoel dat het bij 5 sterrenteams alleen maar om geluk draait. je krijgt zoveel frustrerende rebound goals tegen, en scrimages die constant verliest.
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb ik geprobeerd maar ik speel graag snel voetbal en dat wil nog niet echt lukken met die 4.5 sterren teams. Misschien heb jij een 4.5 sterren team dat lekekr en vooral snel kan spelen?
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Gister weer een wedstrijdje online gespeeld, gelijk weer met 4-2 verloren. Ik weet gewoon echt niet meer te winnen.
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben van alle markten thuis. Afgelopen 20 wedstrijden met 20 verschillende teams gespeeld. En nog nooit 5 sterren teams gebruikt.
    De 2 keren dat ik een 4.5 sterren team was waren: Borussia Dortmund en Lille
    Vond ze beiden sterk spelen. Vooral Borussia, want Lille geeft nogal veel ruimte weg.
     
  14. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Een dubbele aflegpass zijn 2 assists met Y.
    De ontvangende speler mag de bal NIET aannemen,hij moet hem gelijk afmaken.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wat is dat verdedigen kut zeg.. speel nu in divisie 10 wedstrijden gespeeld 2-1-2
    maar dat verdedigen.. hoe verdedigen jullie alleen met (A) of alleen met (LS) want alleen met (A) kom ik niet dicht genoeg bij de speler

    ook het scoren gaat me nog moeilijk af, maar dat is ff wennen
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ik verdedig met (A) (RB) (B) ( niet alles tegelijk hoor ;) ) en met (LS) loop ik met mijn middenvelders voor hun spitsen.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zelfde hier.
     
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand geintresseerd in een club die ongeveer 2x per week met 8 man of meer wilt gaan spelen ?
    Je speelt dan 2x per week met ons mee en de rest van de dagen kan je gewoon met andere clubs spelen.
    Aangezien er mensen zijn die graag grote wedstrijden willen spelen maar dat niet kunnen aangezien ze in een kleine club zitten.
    We zoeken het liefst mensen die goed in de verdediging uit de voeten kunnen.
     
  19. Zerol

    Zerol Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Held! Bedankt!
    Ik gebruik trouwens heel veel LT en B.. Niet echt A vanwege een te grote afstand maar RB? Weet niet eens wat dat doet haha :D.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee

    RB geeft een teamgenoot van je ook druk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina