[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Favorites heet dat hier :b:

Ik vind de ui / interface erg mooi en goed werken, behalve voor het vergelijken van items...

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie anders nergens hoe, je kan in de forge alleen maar ingots gebruiken. Maar zover ik zie geen ore omsmelten naar ingots.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Stomme bandit outlaw, die zijn sterruk :mad:

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zag laatst een filmpje waar die dude naar een grote meltpot liep en daar ingots kon omsmelten van ore.

Maarja ik heb nog geen seconde gespeeld :p.

5. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe werken de favorites ongeveer? Ik heb nog maar 45 minuten gespeeld dus dat nog niet bekeken.

6. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie, heel leuk dat Skyrim met je Guitar Hero gitaartje, maar hij kapt er een beetje mee op het moment dat de paardenkarren stilstaan. Sta stil en er gebeurd niets meer. Ik heb het idee dat de game van je verlangt dat je aan je loopknuppel begint te poeren of iets dergelijks. Want de gesprekken in de kar werden ook pas geactiveerd nadat ik die blonde recht in zijn lelijke bakkes keek.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar hoe zit het met de guard A.I. Zijn ze nog steeds zo extreem qua dat ze ALLES zien en horen? Dit zou verbeterd zijn in Skyrim, is dat het ook?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op het moment dat je in je inventory bijv een wapen of een spell hebt geselecteerd druk je (volgens mij) op Y. Staat ook onder in je beeld.

Op dat moment is hij toegevoegd aan je favourites.

Als je dan gewoon aan het spelen bent druk je omhoog op je D-pad en zie je een lijstje van je favourites waar je snel een ander wapen , potion of spel uit kan kiezen.

Uit de favourites lijst halen gaat op dezelfde manier, weer opzoeken in je inventory en weer op Y drukken

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die quest in Whiterun al gedaan? Wie te vertrouwen, die bandieten in doe grot of Saaira de Redguard?

10. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, thanks

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over eerste Dark Brotherhood quest:
    Als je die orphanege in moet dan heb je daar een key voor nodig, iemand die weet waar ik die kan vinden?

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    De postbode is al langs geweest en kon mijn normale versie blijkbaar niet door de brievenbus krijgen :\. Beetje jammer dit, maar no biggie. Ik heb m=net met mijn ogen dicht naar beneden gescrolld en ga ook geen spoilertags openen :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoop echt dat mijne binnen is.
    Nog 2 minuten doeiii!

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net gewoon ff wat rond gelopen en kom bij een fort, zie wel wat bewegen, denk bij mezelf zouden dat friendlies zijn, en next thing i know word ik geowned door drie, ja wat eigenlijk... :cool:

Ik ga snel Brotherhood spelen, anders ben ik te hooked...

15. Seh

Seh Guest

Net klaar met dat eerste gedeelte en besluit wat rond te gaan lopen.

Kom ik eerst wat bandits tegen die een of andere straatartiest aanvallen terwijl ik met hem aan het praten ben. Loop ik weer wat verder kom ik een oude vrouw tegen die voor een houten huisje rustig zit te zitten. Ze zegt iets in de trant dat ik bij haar niets te zoeken heb en dat ze maar een oud vrouwtje is. In haar huis de kelder in gedoken nadat ik de deur had open gemaakt. Een enchant altaar en wat spullen voor alchemy(denk ik).

Elder Scrolls. _O_

Edit WTF:

Nu kwam ik omhoog uit de kelder en riep ze: ''No one may know my secret!'' Nu heb ik haar maar van kant gemaakt. 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2011
  16. larstheking

larstheking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook gehad, als ze er nou rottende lijken in had liggen ok maar ik vond dit nou niet echt iets om mij voor aan te vallen, alleen heb je het briefje ook gelezen wat er lag

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm het is volle maan :p vast geen toeval. Zou ik als argonian ook weerwolfje kunnen spelen?

18. Seh

Seh Guest

Ye gelezen, maar vond ik niet echt boeiend verder. Alleen bood ze wat lessen aan. :+
    Maarre, ik ben dus in het begin met die
    Imperial dude meegegaan, maar kan ik ook nog bij de rebellen joinen? Of heb ik mijn keuze al gemaakt? Krijg nu namelijk een quest om the Imperial Legion te joinen, maar dat wil ik dat wel?

19. larstheking

Leuk Bevonden:
    0
    nee, misschien dat dat vrouwke in die brief nog te vinden is ooit ofzo, dat het dan allemaal wat duidelijk wordt

20. larstheking

Leuk Bevonden:
    0
    |
    Je kunt nog gewoon kiezen later dont worry, tenminste wat ik overal lees, ik had niet eens in de gaten dat ik met iemand mee ging, ik liep gewoon als een kip zonder kop achter iedereen aan, blijkbaar kon je ergens kiezen.. :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina