Externe Harde schijf gebruiken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door iNdie^, 8 nov 2011.

1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb gehoord dat je gewoon een normale externe harde schijf kan gebuiken als hdd voor je xbox.
    Je moest dan alleen een bepaald iets op je harde schijf hebben staan en dan kon je uhm gebruiken als harde schijf voor je xbox.

Iemand enig idee hoe dit in elkaar zit?
    (Zag net ook al een topic over dat iemand alles kwijt was op zijn harde schijf zodra hij uhm aansloot op zijn xbox, dit willen we natuurlijk ook niet ;))

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Koop dan gewoon een 16GB USB stick en gebruik die als externe opslag, weet je zeker dat je je gegevens niet kwijt zult raken, en daarnaast is een USB stick klein en mobiel ;)

3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nog even voor de duidelijkheid :D.
    Heb een lege usb stick van 16 gb. Die plug ik in mijn xbox en dan kan ik er gewoon meteen bijvoorbeeld Battlefield op installeren en spelen?

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee daarvoor met je per se een officiƫle hdd voor gebruiken.
    Een externe HDD is alleen voor saves, films en content van de marketplace.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je de usb stick erin doet krijg je en popup met de vraag of je hem wil configureren voor de Xbox360. Kies configure now, meer hoef je niet te doen.

Dat is niet waar, je kan games gewoon op een USB stick installeren als je dat wilt.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    inDie zit gelimiteerd aan een opslag van 20GB. Games tegenwoordig vragen ( vooral Battlefield 3 ) zowat al meer dan dat. Microsoft is goed bezig met die "slim" XBOX van ze ... maar laat mensen met een "fat" model mooi in de kou staan.

Zijn vraag, denk ik, is er een mogelijkheid om de HDD capaciteit UIT te breiden? Zijn die oude HDD's nog te koop, zoniet, wat is dan een oplossing?

Deel Deze Pagina