[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vandaag How to train your dragon gekeken! Had al een stukje gekeken, vandaag in de trein en op het station de film helemaal gekeken! Ik vind het echt een hele leuke film. Draken zijn vet, vikingen zijn tof! Heb er echt van genoten, zag er heel gaaf uit! 8/10

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik ook, en dan te bedenken dat er meer verfilmingen op de planning staan op manga gebied, zoals Macross beter bekend als Robotech maar tot nu toe nog niets van is doorgezet, hopen dat dat zo blijft.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zojuist Donnie Brasco afgekeken (gisteravond eerste 1,5u gezien).
    Op zich een aardige film, en normaal kan ik dit soort films erg waarderen, maar hij komt te traag op gang. Laatste uur die ik vanavond heb gezien beviel me een heel stuk beter dan de eerste anderhalf uur die ik gisteravond zag. In het begin gaat het enorm traag en op het eind erg rap, misschien wel iets te rap. Zit je er eindelijk in, is het alweer het einde (kan ook positief zijn).

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    _O_

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Gelukkig hebben we het origineel nog :)

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Gelukkig wel, de scene waarin kaneda zijn motor start op 2:04 in de clip hieronder kan nooit in een film overtroffen worden, en dan die soundtrack, heerlijk!!:cool:

Edit: Engelse versie was echt verschrikkelijk slecht, overdreven net zoals bij de meeste manga's het geval was.

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    8) Geniaal. _O_

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gisteren Drive gezien. Heftig hoor!
    Zal eventjes lekker wat type op stage :+

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ultramarines: A Warhammer 40,000 Movie (2010)

Een aardige maar helaas weinig bijzondere animatiefilm, over de Ultramarines die hun fellow kameraden The imperial fists moeten bijstaan, maar geen antwoord meer van krijgen. Leuk inelkaar gezet alleen laat de actie soms wat op zich wachten, de computeranimaties zijn niet hoogstaand en vaak wat te houterig, maar verder wel de grimmige sfeer weergeeft zoals je het je voorstelt vanaf de verhalen uit de Codexboeken van het spel. Alleen jammer dat Chaos zo makkelijk word verslagen, dat hadden ze wat epischer mogen aanpakken. Al met al een tof gemaakte film die je wel af wilt kijken, de Chaplain ziet er erg cool uit die veel weg heeft van een Chaos Noise marine. 7 voor het vermaak en de moeite, vuurgevechten zijn erg tof.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kung Fu Panda 2
    Net als deel 1 een erg vermakelijke film.

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Exit through the giftshop gezien. Film/documentaire over de Street-art wereld. Er wordt laten zien hoe street-artists hun kunst verspreiden, maar laat ook zien hoe de man die de documentaire begint in een street-artist verandert.
    Leuke film.
    7,5/10

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Van wanneer is dat plaatje?

/edit: ah, heb het al opgezocht. Kwam inderdaad van een Halloweenfeestje met deze titel. :)

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    All Stars 2: Old Stars

Bioscoop, vrienden en een biertje erbij en je lacht je kapot.
    Had er niks van verwacht eigenlijk maar viel me reuze mee. Misschien een beetje te langdradig aan het einde. Maar ja niet echt storend.

7.5/10

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Abduction

Gozer komt er achter dat zijn ouders niet zijn ouders zijn en probeert achter de waarheid te komen. Helaas lijkt het wel of deze film gauw moest worden afgemaakt want het verhaal is echt flinter dun. Het begin begon veelbelovend maar naarmate je verder in de film kwam werd ook het acteerwerk belachelijk slecht en het verhaal eentoniger.
    [yt]e5k7ECYZ-ds[/yt]

Gewoon een film voor lekker hersenloos op de bank naar te kijken en niet te veel bij hoeven na te denken;).

5/10

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vandaag ook gezien :) Vermakelijk verhaal, vermakelijke setting en goed uitgewerkt.

17. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wow, echt sinds tijden dat ik serieus het verhaal van een film heb gevolgd. Super film, Xbw film tip-waardig zelfs! Mede dankzij het camera werk blijft de spanning op een hoog niveau. _O_

9/10

18. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    + mooie chick!

Aanrader dus?

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Aanrader, maar eerst deel 1 gaan zien :)

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Sucker Punch weer eens gezien, de extended versie op Bluray deze keer. En het blijft gewoon een fucking coole film, naast Insidious een van de beste van 2011 :cool:

8,5/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina