[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha! De verhalen klinken belovend!! Verdedidging is idd niet best!! Speelde tegen mijn broer (hij heeft fulham geloot) een potje! Wel domineren maar gewoon 0-2 eraf 2x notabene kopbal(!) van Dembele(!) zucht die gast kan geeneens in het 'echt' koppen.. :lol:
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bolton Wanderers.. tja.
     
  3. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die de USB hebben ontvangen of de download link binnenkort gaan gebruiken hieronder de verkorte instructies voor de Jupiler League OF:
    ga naar system settings, memory. Wis je gehele PES map met inhoudt.Check of er op de Usb geen league saves of system data staat (deze kunnen namelijk niet tussen xboxen worden uitgewisseld)! Zowel verwijder deze dan van de usb. Download de 2 updates van konami (1 ingame 1 via marketplace)! Dan COPY de gehele inhoud van de usb naar de harde schijf map van pes. Confirm Overwright everything! Dan de runbug update! En dan is het gelukt! :)
     
  4. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook dat potje met die engelse teams _O_. Ik weet niet hoeveel kansen ik wel gehad had nadat ik 0-1 achter kwam te staan (tegen de paal, lat, uitbrekingen tegen de keeper aan schieten, grabbelballetjes die eigenlijk alleen in getikt hoefde te worden, maar alsnog mis gingen). Echt waar, had 't totaal niet meer. Gewoon té spannend!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat sloeg echt nergens meer op het laatst. Echt van die PES momenten, je telt hem eigenlijk al en dan gaat ie toch nog lat of net naast... Je had die wedstrijd gewoon 3-1 moeten winnen ofzo, zeker toen ik die rode kaart kreeg O-)
     
  6. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat soort potjes doen me echt weer aan 't oude pes denken. Omdat het echt alle kanten op kan gaan. Dus 't kan dus toch met dit spel :p!
     
  7. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist iemand nog een goede upload site... Ik heb hem wel voorbij zien komen!

    @D'n Ingel is het al gelukt?
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    potje tegen Manomoker gisteren

    Ik heb de bal 3 keer even mogen aanraken van 'm,
    daarna moestie m weer terug om m voor de zoveelste keer in mn goal te rammen
     
  9. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Weet iemand hoe je een patch voor PES 2012 voor de Xbox download en vervolgens installeert.
    Het is zo patch dat bijv. de Bundesliga en de Premier League en alle logo's en shirts goed zijn etc.
    Ik ben al enige tijd opzoek naar deze patch, maar het staat zo onduidelijk allemaal genoteerd op internet. Misschien dat iemand al zo patch heeft?
    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

    Alvast vriendelijke bedankt.
     
  10. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedank Tyrant hiervoor Di Cesco:

    Verschil is wel dat ik Horizon gebruik om bestanden over te zetten, ipv Xtaf. Xtaf loopt vast, duurt lang en frustreert.. terwijl horizon device dinges gewoon een kwestie van copy past is (moet je even googelen erop, download alleen niet de versie van download.com)
     
  11. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Harstikke bedankt voor de uitleg!
    Ik heb nu stap 1 en 2 volledig uitgevoerd, dus zeg maar edit bestandje moved naar usb en daarvoor dus usb geformateerd.
    Alleen kom ik niet verder bij stap 3. Ik doe mijn USB in me PC en daar is niks te vinden van bestand.
     
  12. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor heb je één van die programma's nodig (xtaf/horizon). Deze ontrafelt de bestanden die je normaal niet op een usb stick kan zien.
     
  13. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die downloaden? Heb je misschien een download link?
    Ik heb trouwens wel alvast die Daymos OPE Elite gedownload dus die staat al klaar
     
  14. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik heb deze gedownload en zie nu het Edit bestandje er tussen staan.
     
  15. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen snap ik dit niet helemaal:

    Ga naar Data Partition en klik door zoals in het plaatje.
    E00001B1FA52F194 is de code van MIJN profiel. Die van jou is anders, maar vergelijkbaar.
    4B4E0801 is de code van PES2010. 4B4E081D is de code van 2011! Dit is de standaard code! Hierin vind je vervolgens weer de file 0000001. Hierin bevind zich het bestandje dat je bij stap 2 hebt overgeplaatst.. In mijn geval heb ik alleen even een edit file getransferd. Als je nog helemaal niets hebt opgeslagen in PES2012 moet je dus zelf de structure namaken. Je kunt nu de 0000001 file deleten.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Zet een PES2012 file op je USB stick, doe hem in je PC en open hem met XTAF explorer.
    Dan zie je als het goed is een file structure zoals ik beschreven heb.
     
  17. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist geopend met XTAF explorer en zie bij device selector mijn USB staan.
    Wat moet ik nu doen? Ik snap het nog niet helemaal
    Sorry voor het ongemak.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wat krijg je allemaal te zien als je die aanklikt?
     
  19. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin het te snappen. Ik kreeg inderdaad de dingen te zien die je had aangegeven bij deze stap:

    Ga naar Data Partition en klik door zoals in het plaatje.
    E00001B1FA52F194 is de code van MIJN profiel. Die van jou is anders, maar vergelijkbaar.
    4B4E0801 is de code van PES2010. 4B4E081D is de code van 2011! Dit is de standaard code! Hierin vind je vervolgens weer de file 0000001. Hierin bevind zich het bestandje dat je bij stap 2 hebt overgeplaatst.. In mijn geval heb ik alleen even een edit file getransferd. Als je nog helemaal niets hebt opgeslagen in PES2012 moet je dus zelf de structure namaken. Je kunt nu de 0000001 file deleten.


    Ik heb dus het bestandje 0000001 deleted.
    Ik heb ook inmiddels dat Daymos OPE Elite bestandje gedownload, maar daar staan 2 mappen in genaamd: Bundesliga emblem based file with option to import Npower teams en Npower emblems based file with option to import full Bundesliga. teams

    In beide mappen staat weer een mapje genaamd 0000001 en met ieder een stuk of 660 bestandjes
     
  20. Di Cesco

    Di Cesco Francesco2605

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    dus totaal ongeveer 1200 bestandjes, moet ik deze verdelen allemaal in mappen?
     

Deel Deze Pagina