[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is het ja. Als je rush dan schiet je al snel over ze heen. Zijn vaak spelers die iedere 1 op 1 gevecht het afleggen en dus moeten ze het zo maar proberen.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    maar waarom loopt die site dan in een lus en kan ik niet op de elite site komen en mn double xp krijgen? Hebben andere al wel double xp gehad? En hoe?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Oh ok, ik haat dat soort lui echt. Dan heb ik inderdaad liever van die mafkezen die lekker achter een muurtje gaan zitten.

    Ik heb precies hetzelfde, zal vast wel snel gefixt worden. Het enige jammere is dat je op het moment bar weinig aan een elite abbo hebt. Die heb ik nu eigenlijk voor jan joker want dat elite gedeelte werkt ook voor geen meter.
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm, ok, dan zal t wel gewoon een fout op de site zijn, rustig afwachten dan maar, wel slecht voor zo'n grote game dat ook het betaalde gedeelte dus blijkbaar niet werkt, balen voor je. Zal wel gefixed worden binnenkort.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie daar geen verandering in komen als je de maps wel kent.. Ik snap echt niet hoe je zulke maps kunt verzinnen..
    Spawns zijn ook weer is lekker kut.
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ah, check, voor was de double xp geen enkel probleem. Misschien een beetje druk met de servers?
    Ik hoop dat we praten over hetzelfde, is dit los van die tokens?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Spawns zijn inderdaad weer zwaar verneukt. Gister behoorlijk aantal keer binnen 5 seconden gekillt. Werd er echt gek van...!
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dropshot haters hier, zeg. Geen idee dat dat ook al haat kreeg :+. Bij mij is het een soort reflex dat ik gelijk duik als ik damage krijg. Heeft m'n ass vaak gered. Ook in 1 v 1 heel handig. Mensen gaan als een dolle missprayen :+
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Cool! Mijn Bol.com Call of Duty Classic code werkt nu! Gelijk maar even downloaden :)
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik haat dropshotter. Zegt meer wat over de speler die het doet.... Je kan dan blijkbaar geen 1 op 1 gevechten winnen, en spring je maar op de grond. Zwaar irritant.
     
  11. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog meer problemen met comunication error!? 2de dag en er is al weer iets mis....
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1

    :lol:
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1 op 1 gaat toch 90% van de keren om geluk, dus wat boeit dropshotten nou? 8)
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De haat en frustratie is volgens mij nergens zo hoog als in Call of Duty topics 8).
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wat boeit dat dropshotten nou, het is gewoon zwaar vervelend. Als iemand op je gaat schieten gelijk gaan liggen. Wat is daar nou skill aan.....? En geluk is het niet hoor, waarom zetten al die gasten hun controller dingen op stick layout. Kunnen ze sneller gaan liggen waardoor ze minder snel gekilled worden.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Moet je maar lager richten! :+
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nee, in black ops was dit op zich nog wel goed gedaan. Je kon amper dropshotten, en als het lukte ging het nog niet zo makkelijk als nu. Ik vind het gewoon skilloos, jij vind het zinvol... Dus zullen we het dan maar hierbij laten:+
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nah, ik heb er gewoon geen last van, word toch alleen maar in mijn rug doodgeschoten. 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gaan campen heb je er geen last van, daar is die game toch voor .
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina