[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nog niet gehad.

    Heb wel regelmatig connection lost en dat is echt vervelend als je met meer man speelt,,..
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja heb ik ook gedaan, kon alleen ook geen start meer drukken :p dus moest me uit signen om uit de game te komen.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Geef Doelie en mij een vliegdekschip met een straaljager en ze zijn zo blij als een kind :cool:
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Daar mogen ze nog echt het e.e.a. patchen. Vind het sowieso gaar dat je maar met 4 man tegelijk een game kan joinen. Maar het is dan echt te gaar als er van die 4 nog iemand in een ander team komt (en dat blijft dan ook de rest van de maps). |:-
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Precies. Ik had het gisteren ook omdat ik even vlug wat op mijn PC moest opzoeken en dan op standby zetten. Weg connection, maar het was dan ook die vertiefte sniper map in Parijs. :mad:
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    zekers.:thumbs:
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik word wel helemaal leip van al die gasten die met een M249 lopen te sprayen, het lijkt wel alsof iedereen met zo'n ding speelt. Ik had sowieso een mindere fase maar nu ik weer ben terug gekeerd naar mijn oude ambacht gaat het een stuk beter. Dat is dus UMP met demper (hoewel dat ding vrij slap is) en C4 bij me om tanks op te blazen. Vooral dat laatste blijft heerlijk.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    M249 is een prachtig wapen :cool:

    Oorspronkelijke versie is zelfs nog van België, uitstekende wapenmakers, die Belgen :+

    Als ik support ben, gebruik ik dat wapen ook, lekker suppresive fire geven, werkt meestal wel goed :)
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144

    Daarom speel ik BF3 op de PC (voor het eerst sinds 2002 weer op pc). Mijn low-mid pc'tje trekt het nog. En je hebt dus dat grootsere gevoel van 64p. Wat zeker kicken is.

    Wat wel jammer is zijn 2 zaken:
    1. Ik ben bagger met m+kb (en ben bang dat ik nooit gelijk wordt aan echte pc gamers) dus dat maakt het toch licht frusterend
    2. Alle PC zijn NIET gelijk (je hebt gasten met betere pc, meer fps, hogere resolutie, betere muis ... die lijst houdt niet op)

    Eigenlijk is console een veel beter gaming platform omdat elke gamer strict gelijk is. Maar ja, de 360 trekt het (32p/64p niet) en dat is erg, heel erg jammer.

    MS had een xbox 720 uit moeten brengen. Maar ja, de massa neemt nog genoegen met 6 jaar oude hw, en aan de massa wordt een massa geld verdiend. Ik neem het MS niet kwalijk.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zo speel ik support ook altijd. Vind die LMG's maar niks.

    Maar eerlijk gezegd doe ik het alleen even om alle gadgets voor support unlocked te hebben want een Engineer met raketten en mijnen is op de meeste mappen veel handiger. Helemaal als je een maat bij je hebt die wel support speelt. Dan spam jij alles vol met mijnen en hij krijgt bergen resupply punten.

    Tot wel 9 a 10 resupply ribbons per match :+
     
  11. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Was gister echt kicke. Voor het eerst in een squad. Gaat stukke beter. En veel leuker. Geen problemen met connectie gehad. Iemand anders in de squad bij ons wel een paar keer. Is wel lullig moeten ze iets aan gaan doen. En maximaal 4 man in een squad vind ik meer dan zat zo kan je tenminste nog goed met elkaar communiceren. Heb er weer zin in vanavond. :thumbs:
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond eerst ff kickboksen daarna join ik wel weer.

    Heb gelezen dat je op usa servers minder connectie problemen hebt..
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik probeer rond een uur of 19:00 online te zijn. alleen is KOPERVRETER er niet, dus zullen het even met 2/3 man moeten doen. of er moeten meer mensen zijn die mee willen doen. misschien dat we dan 2 of meer nederlandse squads kunnen maken.
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er denk rond 8 uur pas, kickboksen is tot half 8 in krommenie.

    Weet niet zeker of ik ga want anders ben ik er wel om 19:00.

    miss kunnen we hier nog iemand vinden die mee wil doen.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik wil binnenkort wel maar krijg het spel pas morgen binnen en dan wil ik eerst even oefenen ;)
     
  16. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben er rond 6 uur dus dan zie ik ik jullie vanzelf wel verschijnen. Willen jullie ook eerst even paar potjes squad DM? Zo ja dat zal ik wel Chill vinden want dan gaat het upgraden van wapens wat sneller geloof ik, want speel nog met allemaal meuk haha. Ach we zien wel. Totdan!!!
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Nicola lijkt me een strak plan.
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    is goed.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren een cool moment op Damavand peak als Attacker: ren in het begin van de ronde gelijk naar de humvee en rijd naar de rechterzijde van de map. Eenmaal bij de base aangekomen gelijk eruit gesprongen en doorgelopen naar die toren (radar?) die daar staat. Tot mijn verbazing kom ik niemand tegen. Vervolgens de trap opgelopen en na een paar treden kom ik een liggende sniper tegen. Ik knife hem en ren verder de trap op. Een paar meter daarna lag de volgende sniper, ook hem knife ik. Eenmaal bijna boven lag er weer een sniper en ja, ook hij word gefileerd. Ik loop het huisje binnen en gek genoeg zitten daar nog 2 snipers. Tja, ik kon natuurlijk niets anders doen dan ook hen kniven. ;)

    Uiteindelijk gelijk een spawn beacon neergezet en ervoor gezorgd dat mijn teammates direct in de enemy base konden spawnen. Ondertussen kwam een deel van de 5 enemies die ik had geknived polshoogte nemen. Gelukkig ben ik met de M9 beter dan met elk ander wapen in de game dus ik kon ze redelijk makkelijk tegen houden. Resultaat, de eerste 2 m-coms werden binnen 2 minuten ingenomen en ik had gelijk 11 kills achter mijn naam.

    Wat ik alleen niet begrijp is waarom het halve defense team zich verschanst op één plek en dan ook nog als dezelfde class...... *mompelt iets over blinddoek op*
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  20. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok gaan we dat doen! Misschien niet het leukste. Maar wel fijn als je wat wapens heb en wat upgrades wanneer we conquest etc.. Gaan doen. Enigste die wat leuk spul heeft in het squad bij ons is heuft volgens mij haha

    Gr. N
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina