[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee, helaas niet, maar gelukkig heb ik vrijdag wel vrij. :thumbs:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, of ik had een ras moeten kiezen die goed in sneaken zijn. En inderdaad, langzaam sneaken is wel belangrijk, als ik die linker analog gewoon voluit druk dan horen ze me gewoon, zelfs tijdens sneaken. Ik blijf oefenen.

3. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ik niet, jammer genoeg..
    Dacht ergens gelezen te hebben (hier?) dat er een mailtje was verstuurd vanuit yourgamezone, waarin ze zeiden dat ze de game dinsdag/woensdag zouden versturen.
    De guide dus waarschijnlijk niet :mad:

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ghehehe ik kwam net een grot binnen en ben er met mijn staart tussen mijn benen weer uitgevlucht. Was wel mooi daarbinnen. Soort van eigen tropische klimaat daar.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee en dat is ook niet vreemd. Ik heb ook al eens eerder een guide ge pre ordered en die kwam zeker 3 dagen na de officiele release van de game, weekend niet meegerekend. Geloof dat het de guide van New Vegas was, ook een CE versie.

Boeken komen altijd later dan het product waar ze voor geschreven zijn. Komt er een nieuwe Dan Browen uit? Moet je er op rekenen dat die wel op tijd uit komt. Komt er een nieuwe James Rollins uit? Reken maar op 6 dagen later minimaal, terwijl James Rollins een stuk betere schrijver is als je beide schrijvers kent.

Het ligt dus totaal aan het product en vergeet ook niet dat die guides van Prima officieel zijn en die moeten dus nog gekeurd worden door Bethesda. ;)

6. Seh

Seh Guest

The Elder Scrolls games (de eerste keer) spelen met een guide. :emo:

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kom ik net Embershard Mine binnen, en ik zie niks anders dan pracht en praal. Die graphics zijn serieus fucking netjes te noemen, en dan vooral in binnenomgevingen, buiten ook hoor, maar binnen is gewoon TOP! Wat een variatie in die mijn ook weer, geweldig.

Hoe zit het met ingredienten die je onderweg vindt? Zoals..spider eggs en planten? Je ziet nu niet meer staan wat de effecten zijn, moet je dit zelf maar ondervinden of komt dit later?

8. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Da's inderdaad een no-go, heb hem dan ook besteld 'voor de heb' ;)

Bij een Alchemylab kun je willekeurige ingrediënten samenvoegen om erachter te komen wat hun effecten zijn, mits de ingrediënten werking op elkaar hebben.
    Ingrediënten die je hiervoor gebruikt ben je sowieso kwijt, maar als het goed is gegaan krijg je een nieuw effect erbij die je kunt gebruiken.

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vaag gedrag door de enemy A.I. net, een bandit in Embershard Mine die van een brugje naar het begin stuk van de mijn loopt ziet mij gewoon om een of andere reden. Zelfs wanneer alle fakkels van de muren zijn gehaald. Hij komt niet eens superdichtbij en dan zegt ie al 'huh' en dan rent ie als een malle terug naar het brugje.

Jammer, want ik wil ze allemaal stealth-style afmaken daar. Hoop wel dat dit veranderd, want sneaken zou dit keer veel beter werken zeiden ze.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat quick menu is trouwens wel geniaal. In het begin even wennen maar daarna werkt het zo handig... Ook een goede toevoeging dat je meteen kan levelen via dat quick menu als je een level omhoog bent gegaan (en je dus niet steeds hoeft te slapen, zoals Oblivion). Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden dat je je armor niet hoeft te repairen: aan de ene kant neemt het zorgen weg en sta je niet midden in een dungeon met kapotte armor, maar het neemt wel wat RPG elementen weg.

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Het huis in Whiterun kost 5000 en is echt best wel groot, ik denk dat de inrichting ongeveer 2000 kost ipv 5000 voor het imperial krot uit Oblivion:emo: maar als je hem koopt zonder inrichting is het lelijk en stoffig maar je hebt wel 1 chest en een bed :)

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Voor de mensen die klagen dat sneaken niet goed werkt, dragen jullie wel light armor? Want met heavy armor wordt je sneller ontdekt he..
    En met alchemy is het beter om een ingredient te eten, zo kom je meteen achter 1 van de 4 effecten, met lukraak ingredienten mixen zonder dat je hun effecten weet moet je maar geluk hebben dat er twee hetzelfde zijn.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ooh dat wist ik nog niet. Ik zat alles random te mixen van recepten die ik nog ken. 8)

14. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    die mine heb ik nog even overgeslagen :D En volgens mij moet je dan meer levelen in Alchemy.

Btw, voor de mensen die het nog niet wisten :

http://www.gamebandits.com/news/the-elder-scrolls-5-skyrim-xbox-360-will-be-default-low-res-21451/

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens Pete Hines is dat een broodje aap verhaal.

Ik vind de visuals btw prima vanaf HDD. Sure , niet alles is even gedetailleerd. Maar wat had je dan verwacht van zo'n enorm spel.

Was gister in Bleak falls barrows voor een stukje main quest en stond even stil voor de deur naar Bleak falls sanctum en daar zou ik echt bijna zweren dat ik naar concept art zat te kijken. Zo prachtig ontworpen en zo mooi gemaakt en belicht.

En als je dan toch perse super high-res wil spelen koop je toch de PC versie

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ah duurde ff voor dat ik door had hoe archery werkt 8). Ik richtte altijd te hoog (Oblivion style). Nu allemaal headshots :cool:.

17. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik ben na mijn ontsnapping direct naar de andere kant van de map gelopen, naar Markroth. Ik kan alleen geen fighters of mages guild vinden. Hebben deze guilds niet meer zo n hoofdkartier in iedere stad? Hoe kan ik ze joinen?

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heeft iemand enig idee wat hij kost bij de MM in Utrecht? Misschien dat ik hem vanavond toch maar eens ga halen.....

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, in de caves ziet de game er echt zwaar goed uit. Mooie belichting en sowieso heerlijke level design.

Als je wel wilt lachen: Met je paard een berg proberen te beklimmen, animaties zijn echt weer heerlijk slecht. _O_

20. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje: Heb gezien dat je bij een blacksmith iron ore kan kopen en van die iron ingots. Kun je die iron ore ook zelf minen in de wildernis want heb nu een pickaxe en woodaxe. Heb geprobeerd met een woodaxe een boom om te kappen maar hahaha was geen succes...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina