Of je laat ons gewoon lekker een rebelse Bosmer spelen die schijt heeft aan de regels ? Dragonborn Bosmer heeft lak aan lore!
Je doet echt irritant, tot het lachwekkende toe En wie o wie houd jou tegen om te spelen ? En ik hou niet mijn mond, niemand hoeft dat hier te doen . Maar erg vaak zul je me niet zien posten (al volg ik de Skyrim threads wel op de voet!), want Skyrim spelen vergt véél van mijn vrije tijd Ik maak wel mijn eigen roleplaying rules en als er tussen die TES rules leuke bij zijn wil ik die gerust volgen, desnoods aangepast aan m'n eigen stijl ... ik doe het zoals IK het wil en als iemand daar een probleem mee heeft ... *)
Sjonge jonge, ik zeg toch nergens hoe jij moet spelen man? Ik zeg alleen dat ik de lore ga volgen en jullie komen dan dat ik gewoon moet doen en laten wat ik wil. Wat ben jij irritant bezig zeg, ik bemoei me toch helemaal niet met jou of wat? Lompe kutbelg!
Eigenlijk zou op de hoogste moeilijkheidsgraad de guards achter je aan moeten komen als je je niet aan de lore houd
Het is mij er niet om te doen om jou te irriteren, ik geef alleen mijn opinie over roleplaying mee. Een forum is er om te posten en niet om onze mond te houden, maar mensen uitmaken hoeft ook niet! Goodbye
Mijn excuses ... Btw, mijn eigen rpg rules wil niet zeggen dat ik er gaan voor zorgen dat alle guards achter me aanzitten of wat ook ... maar goed, ik hou verder mijn mond, ik irriteer alleen maar anderen, zo lijkt het
mhmm, volg jij fijn je lore en speel je rpg op jouw manier.... is je goed recht. maar niet dom gaan reageren als mensen een ander visie hebben en jou mening willen opdringen aan anderen en roepen dat ze hun mond moeten houden.... erg kinderachtig! volg ook lore maar maak ook mijn eigen keuzes maar ga geen mensen beledigen.....