[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Grootste schijtmap van het spel imo. :x

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Och, de mensen hebben juggernaut uitgevonden. Kom ze steeds meer tegen. Bijna niet dood te maken. begon de game net wat leuker te vinden maar denk dat dit wel gepatched word.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hadden vandaag een tentamen, naar een kwartier waren we klaar, -7 uur thuis en nu is 2 uur 8) WTF is de tijd gebleven. Klote verslavend spelletje :+ Nu al 16 uur gespeeld 8)

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu level 20, voorkeur voor de M4, die tweede sniper met Acog en af en toe de UMP, opbouw van steeds meer perks en upgrades is goed, ken de maps alleen nog niet goed, maar het speelt allemaal erg lekker!

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Level 66 nu, nog 2 levels voor de AK ben benieuwd hoe die in deze CoD speelt. In BO en MW 2 vond ik hem niet echt fijn, maar in MW 1 was die echt beest! Team Defender is trouwens ook leuk om te doen.. Vlag pakken in een huisje op de bovenste etage zitten + een I.M.S onderste etage :+.

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Met de verslaving bezig als je al half ligt te slapen werkt niet kom ik achter ben constant te laat met schieten . En wat is FFA een campfest joh jezus. Ze hadden geluk dat ik mee deed anders hadden ze nooit een kill gehad 8)

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ok, vandaag opgehaald en ben nu level 35 ongeveer, vind de game leuk.
    Niet geweldig amazing omg wtf bbq, nee gewoon leuk.

Eén ergenis is dat de maps veel te klein zijn en gewoonweg teveel chokepoints, je kan letterlijk van alle kanten worden beschoten. Hierbij komt het ook nog omdat de mappen zo klein zijn het ontzettend druk is.

Favoriete wapen is nu the Type 95(OP!!!!) met silencer en rapidfire, vond de Famas al een geweldig wapen in MW2, vind dit een beetje een ripoff, maar hij speelt wel erg lekker.

8. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals één van een member van het activision forum aankaart is het ook goed mis met de beveiliging van Elite.

http://community.callofduty.com/message/105943045#105943045

Kortom, de beheerders van Elite zijn een stelletje amateurs...

Ik ga maar morgen contact opnemen met activision (via console elite aangeschaft en nergens een premium status te bekennen), wil gewoon me geld terug en anders terugvorderen via Paypal:mad:

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Modern Warfare 3 Tops 9.3m First Day (Biggest Industry Launch Ever)

'When will this franchise peak?' Many asked this after last year's Black Ops defied all odds and outsold a Modern Warfare Call of Duty game (the very reason the series is so big today); a brand within itself. So it shouldn't come as a surprise that Call of Duty has yet again broken industry records, but it's by how much that makes it staggering.

A reported 1.5 million people queued at midnight globally to get their hands on Modern Warfare 3, with a total of 9.3 million copies sold on the first day. The Xbox 360 version sees around a 54% share, meaning it's the first game on one platform to pass 5 million on its first day. The PlayStation 3 version held 42%, which is around the 4 million mark. Both day ones are only slightly behind Black Ops entire first week sales. The PC version and the Wii version held the remaining 4%, which is around 370,000 units.

As a whole, Modern Warfare 3 is up 33% over Black Ops' first day sales, and a whopping 55% up on the previous Modern Warfare. the US and the UK combined account for 7 million, which is just over 75%.

Early data suggests first week sales are on course for around 12 to 13.5 million. With just over 87 million Call of Duty games already sold on home consoles and PC this generation, by the end of this week the Call of Duty franchise will have sold over 100 million games this generation.
    http://www.vgchartz.com/article/884...s-93m-first-day-biggest-industry-launch-ever/

Had ik eigenlijk niet verwacht met BF 3 8)

10. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je dat Elite activeren, snap er vrij weinig van. Heb de applicatie Elite al gedownload, maar hoe moet ik nu die code toevoegen. Gewoon via Redeem-code en klaar is kees, of moet er meer gedaan worden om Elite werkend te krijgen?

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup! Via redeem code.

Voor de founder status en andere tweaks, kun je naar de websitegaan en je daar aanmelden.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind Resistance en Arkaden tot nu toe het leukst. Gewoon omdat die net wat groter zijn dan de andere maps. Alhoewel ik nog niet alle 16 maps heb gespeeld.

Veel maps hebben inderdaad teveel chokepoints, maar dat kan komen doordat ze wat kleiner zijn.

13. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Krijg nog steeds een 500 error :emo:

En ik heb nog steeds niet alle maps voorbij zien komen

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel ook veel met die type 95. Maar dan red dotje en recoil dacht ik...

Maar je komt dat ding bijna niet tegen. Het is altijd een scar, m4, ump en vanaf 50 de acr.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Call of duty Elite :'-(:emo:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    We weten nou wel dat COD niet aan jou besteed is (ook al speel je het volgens je gamercard niet dus waar je mening op gebaseerd is is een raadsel)

Maar is het dan nodig om dat hier steeds te komen vertellen? Laat iedereen gewoon lekker spelen wat hij leuk vind.

Na 2 dagen MW3 ben ik er persoonlijk al wel uit, dit weekend geen MW3 of BF3 voor mij maar full-time Skyrim :+

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mw2 toch thuis.

En net of xbox 360 de enige console is waar je het op kan spelen. ( daar gaat je raadsel) Een maatje van me heeft em op de ps3.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Obvious troll is obvious.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    duhh wordt er 1 wakker.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij vertellen wat marksman pro doet? Moet nog een 20 kills met m'n sniper. Maar vind snipen dit deel niet echt super... Dus vroeg me af of het de moeite waard was?

Edit;

Heb het zelf maar ff gegoogeld... Luie hond... ;)

http://www.themodernwarfare3.com/mw3/perks-list/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina