1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook nog eens oefenen met vliegen... Jets gaat nu nog wel, rechtdoor en bochten maken.
    Schieten op checkpoints lukt ook nog, alleen staan er dan heel vaak bomen in de weg, als ik optrek :p
    Helikopters begeef ik me alleen in als ik in de stoel van de co-piloot kan zitten.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, ga op de server!!! ;)
     
  3. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    I'm all alone!! :'-(
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik kom er aan :cool:

    Krijg een foutmelding als ik de server wil joinen :eek:
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom zo ook wel Ff.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ben nu aan het joinen maar er zit niemand in? :mad:
    E: Zoiets moeten wij ook een keertje doen!_O_
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat. is opzich wel erg vet ja:+
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hahaha op 0:41 die Jet ook; "OMFG daar vliegt wat"!
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kwam je er nog in Jorrie? Ik was werken, ben pas net thuis. Morgenavond kan ik zeld eindelijk 's avonds op de server :9

    Trouwens dat filmpje: EPIC!!!
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Jep, 1x die terroristische gekregen, daarna er gewoon in. Jammer dat er maar 1 iemand anders was :9
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Raar... We moeten hem goed blijven promoten :)
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Misschien zijn er simpelweg (meer dan) genoeg servers. Als ik browse zijn er meestal ruim voldoende servers die bijna vol zijn (paar plekjes vrij) met lage ping
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja wie weet. Of gewoon een avondje pech. Zodra er eenmaal een aantal mensen in een game zitten, dan zit deze zo vol. Het begin moet er altijd ff zijn. Afgelopen twee dagen zat hij 's avonds wel gewoon vol namelijk.

    Komt wel goed denk ik :)
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    nieuwe manier van booste? ik zag gister een gast binnen 5 minuten al 10000 punten hebben in een game en oplopend met 0 kills en 0 deaths.

    Dus ik ben ze gaan zoeken, stonden 2 mensen van ons team het volgende te doen:

    EOG bot, de ander repair tool. De gast van de EOG bot schiet hem de hele tijd en de ander repaired hem. en thats it:confused::confused:

    Heb ze allebij afgeknald ( TK stond aan ) en werd toen gekicked. ( of het waren gwn de admins van de server die booste of ik werd gekicked door 2 TK's dat weet ik niet )

    echt lelijk... en wat heb je eraan:confused:? alle unlocks voor ranks is niet eens boeiend.....
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook al gezien ja. Echt lame!
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    ^^ het is een ONOPLOSBAAR probleem.

    Ranken/Punten = Boosten

    Ik wil graag de AN94 ... moet ik dus een heeeele tijd wachten. WTF. Zullen sommige zeggen, dan moet je meer punten scoren. Ja, maar als ik dan ga boosten is het niet de bedoeling.

    Waarom krijg ik niet gelijk gewoon alle wapens etc? Als ik ga voetballen begin ik de eerste 4 wedstrijden toch ook niet ZONDER voetbalschoenen:D

    (elk voordeel heeft zijn nadeel)

    En dan nog, als je veel speelt krijg je betere wapens!? Dus de goeie (veel)spelers worden alleen nog maar beter. Je zou het om moeten draaien. Hoe meer je speelt hoe minder wapens. Dat je op het laatst zonder scope zit e.d.;)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha! Omgekeerde unlocks voor Max ;)

    Ik vind het juist leuk dat het soms zo lang duurt voordat ik een beter wapen krijg! Ennuh dat met die EOD komt er op onze server niet in!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat is niet onoplosbaar dat kun je gewoon cappen.

    Dat deden ze in de vorige BF ook maar ze hebben de EOD bot gewoon even over het hoofd gezien. Word ongetwijfeld gefixed in de volgende patch
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    In BC 2 is het inderdaad gecapped voor zoveel punten per xx minuten. Wel jammer opzich, want ik verdiende altijd best wat punten met de tank repareren van een squad maat van mij, een onverslaanbaar duo als we in een tank zaten :cool:. Ik hoop dat ze trouwens ook weer cooldown in de equipment doen zoals de defib en de repairtool, nu is een tank bijna onverslaanbaar als je een engineer achter je hebt die je tank repareert.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    er zit een cd op. alleen die is super kort dat je ff niet kan repareren.

    en @ hierboven, het doel van de unlocks is meer dat mensen er plezier aan beleven iets te krijgen. Al zou je niks krijgen geen medals, wapens etc is het geen zak aan. Ook is het als verslavende werking bedoeld. nog ff 1 potje want dan heb ik ^wat je wilt hebben^.

    En in BF boosten heeft geen zin. De unlocks die je van ranks krijgt is minimaal en niet eens interresant. Mij maakt het verder niet uit want ik wil best tegen mensen spelen die Rank 50 zijn en nog geen enkele unlock hebben op een vehicle....

    Rank zegt niks over skill, gewoon over played time. Ik heb al zoveel noobs gezien van rank 41 / 42 die met een Jet gaan suicide omdat ze me anders niet dood krijgen, vliegen ze gewoon op me in... beetje zielig vind ik altijd, heb altijd medelijden met ze.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina