[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nope, er is maar 1 guild en die zit in een bepaalde stad.
    http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Factions

;)

Kan spoilers bevatten btw.

Dacht btw dat er een soort hunter/archers Faction was in Skryim, maar staat er niet tussen :mad:
    Er uit gehaald?

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je maakt gewoon fire resistant potions/armor. Problem solved. De sterkste zullen altijd Bretons blijven door hun magie.

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Bwa ik vond toch wel dat Dunmer een groot voordeel had.
    Ale, ze waren niet sterker. Maar voor de main quest moest je toch vaak naar de "hel" en dat was puur vuur aanvallen a volenté :)

dus daar had je toch wel een voorsprong als al die aanvallen je niks deden :)

4. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Massa's !! :p

Ik deed een pre-order bij GM en verwachte donderdag, vandaag dus, een smsje, maar ik kreeg deze sms dinsdag al ! :thumbs:

Ik bestel nooit via internet, ga liever naar de gameshop ;)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Was jij niet diegene die hem absoluut op vrijdag wou spelen? Of vergis ik me? :+

6. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Bedankt!

7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ben Skyrim toch meteen gaan ophalen na die sms. Kon ik al meteen een beetje starten met "het inleven in... " *)

En daarbij, ik ben vooral "even" in de game gaan kijkje nemen (intro gespeeld tot ik de opdracht Find some Equipment" heb volbracht, that's all so far :) )
    OMDAT ik hier op 't forum verschillende mensen hoorde klagen over de graphics en ik wel curieus was of die inderdaad dan zo slecht zouden zijn ?

Niet dus, ik vind de graphics echt wel oké. Zelfs met de game installed on HDD.

Op vrijdag 11-11-11 verlof en DAN start ik pas echt dit RPG avontuur _O_

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Smoesjes! Je bent gewoon een hypocriet! :+

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is allang uren aan het gamen :+.

10. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in de spiegel, daar staat misschien ook een boefje !

Ik bepaal toch lekker zelf wanneer ik Skyrim speel ... en zo ben ik solidair met de PC gamers, die moeten wel wachten tot middernacht :):

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dank u :)

Ik zit hier echt de uren af te tellen, gaat veel te traag hier opt werk...

Dit weekend word LE-GEN-wait for it-DARY!!

:thumbs:

12. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn we dat dan niet allemaal??? Wij zijn toch ook al aan t spelen... Dus wron zou hij dat zijn dan ?

13. stephanoss

stephanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zooo Bij de lokale intertoys... niet in de schappen .. wel letterlijk onder de toonbank uit de doos;). Met kortingsbon uit de folder voor 51 euries

14. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het of niet, maar het is NIET zo ...

Ik heb trouwens niet eens de tijd om te gamen voor komende vijdag, dus is het heel simpel :)

Dat ene korte stukje heb ik op 1 uur gedaan, woensdagmorgend voor ik naar m'n werk vertrok. Om de graphics te bekijken.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alchemy is zeker geen goudmijn meer zoals in Morro en Oblivion? Ik verdien er iig niks mee. 8)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren op de Bethesda forum in een thread van iemand die de game ook had, waren er mensen die serieus vonden dat de mensen met een vroeg exemplaar hun game maar moesten terugsturen naar de winkel. Puur uit respect voor de street date, wat een gelul zeg. Als die mensen een vroeg exemplaar hadden kunnen scoren had je ze niet gehoord...hilarisch.

Even wat anders, was het niet mogelijk om tijdens conversaties nu ook rond te lopen? Ik had begrepen dat dat een feature is, maar tot nu toe kan ik alleen rondkijken met de camera tijdens conversaties.

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  17. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m ook gehaald gisteren... DAMN WAT EEN GAME. Ongelooflijk gewoon. 3rd person ziet er nu ook écht vet uit als je rondloopt (bij vechten altijd nog 1st person). Ik ben een Nord maar ik denk toch dat ik me toe ga leggen op magie, die spreuken zien er echt zo vet uit! Spark is tot nu toe wel mijn favoriet!

Klein vraagje, waarom zou je Light Armour verkiezen boven Heavy Armour? Is dat alleen voor sneaken handig?

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Tuurlijk had je ze dan niet gehoord. Maar waar maken ze zich druk om. tis niet dat je voordeel hebt als je eerder speelt. juist relaxt alsje vragen hebt.

Gisteren met geluk|(meisje vergadering) even kunnen testen. vanavond zei sporten dus dan weer twee uurtjes pakken en masr serieus een mannetje maken. Me dark elf zag er gisteren snel evil uit! Vanavond maar me khajit aan maken.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    en voor stamina en gewicht.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de game ingestoken,nog nooit iets van deze reeks gespeeld dus ben benieuwd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina